شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۵۱
۰

امدادرسانی به بیش از ۱۱هزار متاثر از برف و کولاک

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با رائه گزارش عملیات برف و کولاک از ۳۰ آبان تا ۶ آذر، گفت: خدمات امدادی لازم در ۶۰ محور، شهر و مناطق عشایرنشین درگیر برف و کولاک در ۱۳ استان‌ مازندران، گلستان، گیلان، سمنان، قزوین، تهران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، زنجان، کرمان، فارس و یزد به هموطنان ارائه شده است.
امدادرسانی به بیش از ۱۱هزار متاثر از برف و کولاک
امدادرسانی به بیش از ۱۱هزار متاثر از برف و کولاک
به گزارش پهره، شاهین فتحی با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک هفت روز گذشته در کشور، افزود: در این مدت استان‌های مازندران، گلستان، گیلان، سمنان، قزوین، تهران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، زنجان، کرمان، فارس و یزد تحت تاثیر برف و کولاک بوده‌ است.
وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به ۱۱ هزار و ۳۹۹ تن از هموطنان درگیر برف و کولاک در این ۱۳ استان، گفت: بر این اساس ۳۳ تن از هموطنان به مناطق امن و ۱۲ تن به مرکز درمانی منتقل شدند و علاوه بر آن خدمات درمان سرپایی به ۳۷ تن ارائه شد.
بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، فتحی با اشاره به اسکان اضطراری یک‌هزار و ۲۵ تن از هموطنان، افزود: بر این اساس عملیات رهاسازی برای ۲ هزار و ۵۸۹ دستگاه خودرو از برف انجام شد و در مجموع این عملیات‌ها ۱۸۵ تیم عملیاتی شامل ۶۷۴ امدادگر و نجاتگر به‌کار گرفته شد.
وی گفت: همچنین یکهزار قوطی انواع کنسرو، ۸۴۰ قرص نان، ۲۱۰ بطری آب، ۳۰ کیلوگرم خرما، ۵۰۰ تخته پتو، ۴۰۰ کیلوگرم نایلون و ۳۵۰ شعله والور میان متاثران از برف و کولاک توزیع شده است.
منبع/ایرنا
انتهای پیام/8355
کد مطلب: 3236
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *