دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۲۱
۰

مطالبات 9میلیاردی 150 بازنشسته کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر پرداخت شد

فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: مطالبات سنواتی 150 بازنشسته کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر در قالب 9 میلیارد تومان پرداخت شد.
مطالبات 9میلیاردی 150 بازنشسته کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر پرداخت شد
مطالبات 9میلیاردی 150 بازنشسته کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر پرداخت شد
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ صبح امروز جلسه کارگروه ستاد تسهیلات و رفع موانع واحدهای تولیدی ایرانشهر با حضور مدیران استانی و شهرستانی و مدیران واحدهای تولیدی ایرانشهر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
 فرماندار ایرانشهر در این جلسه عمده ترین مشکل واحدهای تولیدی این شهرستان را کمبود سرمایه در گردش و معوقات بانکی عنوان کرد و افزود: مشکلات مالی برخی واحدهای تولیدی مثل گلخانه داران و کارخانه جات آرد ایرانشهر؛ همچنین جرائم مالیاتی که به واسطه عدم پرداخت بدهی برق و تأمین اجتماعی صورت گرفته است از جمله عمده ترین مشکلات واحدهای تولیدی ایرانشهر می باشد که باید تصمیمات جدی و کارگشایی در این زمینه انجام گیرد.
نبی بخش داودی در ادامه به مصوبات تصمیم گیری شده برای حل برخی از مشکلات تولید کنندگان بومی اشاره کرد و افزود: در وحله اول باید با حمایت از تولید محلی و منطقه ای از تولید کننده ایرانشهر حمایت شود.
وی ضمن قول مساعدت به گلخانه داران ایرانشهرگفت: 6 واحد تولیدی ایرانشهر جهت دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بانک های عامل معرفی می شوند.
فرماندار ایرانشهر به اهمیت حضور فرمانداران در جلسات کارگروه اشتغال استان جهت اشراف و پیگیری دغدغه های تولید کنندگان اشاره کرد و بیان داشت: مشکلات مالی کارخانه بافت بلوچ از قبیل بخشودگی جرائم مالی و کمبود سرمایه در گردش لازم است هر چه زودتر از طریق اداره صنعت و معدن استان پیگیری و برطرف گردد.
داودی تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی برای مدیران واحدهای تولیدی و حمایت و همکاری کارشناسان صنعت و معدن نقش بسزایی در ارتقای تولیدات خواهد داشت.
فرماندار شهرستان ایرانشهر همچنین در ادامه از پرداخت 9 میلیارد تومانی سنوات بازنشتگان کارخانه بافت بلوج ایرانشهر گفت و بیان داشت: مطالبات سنواتی 150 بازنشسته کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر به حساب سازمان واریز گردیده که طی روزهای آینده به حساب فردی بازنشستگان منتقل خواهد شد.
اتهای پیام/
کد مطلب: 3272
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *