مطالبات 9میلیاردی 150 بازنشسته کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر پرداخت شد

15 آذر 1395 ساعت 15:21

فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: مطالبات سنواتی 150 بازنشسته کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر در قالب 9 میلیارد تومان پرداخت شد.


به گزارش پایگاه خبری پهره؛ صبح امروز جلسه کارگروه ستاد تسهیلات و رفع موانع واحدهای تولیدی ایرانشهر با حضور مدیران استانی و شهرستانی و مدیران واحدهای تولیدی ایرانشهر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
 فرماندار ایرانشهر در این جلسه عمده ترین مشکل واحدهای تولیدی این شهرستان را کمبود سرمایه در گردش و معوقات بانکی عنوان کرد و افزود: مشکلات مالی برخی واحدهای تولیدی مثل گلخانه داران و کارخانه جات آرد ایرانشهر؛ همچنین جرائم مالیاتی که به واسطه عدم پرداخت بدهی برق و تأمین اجتماعی صورت گرفته است از جمله عمده ترین مشکلات واحدهای تولیدی ایرانشهر می باشد که باید تصمیمات جدی و کارگشایی در این زمینه انجام گیرد.
نبی بخش داودی در ادامه به مصوبات تصمیم گیری شده برای حل برخی از مشکلات تولید کنندگان بومی اشاره کرد و افزود: در وحله اول باید با حمایت از تولید محلی و منطقه ای از تولید کننده ایرانشهر حمایت شود.
وی ضمن قول مساعدت به گلخانه داران ایرانشهرگفت: 6 واحد تولیدی ایرانشهر جهت دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بانک های عامل معرفی می شوند.
فرماندار ایرانشهر به اهمیت حضور فرمانداران در جلسات کارگروه اشتغال استان جهت اشراف و پیگیری دغدغه های تولید کنندگان اشاره کرد و بیان داشت: مشکلات مالی کارخانه بافت بلوچ از قبیل بخشودگی جرائم مالی و کمبود سرمایه در گردش لازم است هر چه زودتر از طریق اداره صنعت و معدن استان پیگیری و برطرف گردد.
داودی تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی برای مدیران واحدهای تولیدی و حمایت و همکاری کارشناسان صنعت و معدن نقش بسزایی در ارتقای تولیدات خواهد داشت.
فرماندار شهرستان ایرانشهر همچنین در ادامه از پرداخت 9 میلیارد تومانی سنوات بازنشتگان کارخانه بافت بلوج ایرانشهر گفت و بیان داشت: مطالبات سنواتی 150 بازنشسته کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر به حساب سازمان واریز گردیده که طی روزهای آینده به حساب فردی بازنشستگان منتقل خواهد شد.
اتهای پیام/


کد مطلب: 3272

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/3272/مطالبات-9میلیاردی-150-بازنشسته-کارخانه-بافت-بلوچ-ایرانشهر-پرداخت

پهره
  https://www.pahreh.ir