جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ۰۶:۳۵
۰

پول مردم سیستان و بلوچستان خوردن ندارد!!

در خبرها آمده بود که با دستور رهبر معظم انقلاب ، مبلغ پانصد میلیون دلار برای عمران و آبادانی سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.
پول مردم سیستان و بلوچستان خوردن ندارد!!
پول مردم سیستان و بلوچستان خوردن ندارد!!
به گزارش پایگاه خبری پهره: حسین شمسیان سردبیر روزنامه کیهانی در مطلبی در کانان خود با عنوان “پول مردم سیستان و بلوچستان خوردن ندارد!!” نوشت:
در خبرها آمده بود که با دستور رهبر معظم انقلاب ، مبلغ پانصد میلیون دلار برای عمران و آبادانی سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.
 این خبر بسیار مهمی است و در ایام مبارک هفته وحدت میتواند زندگی برادران اهل سنت و شیعیان آن دیار را متحول کند
 بنابر این باید یک مطالبه ملی از مسئولان شکل بگیرد زیرا:
۱٫ پانصد میلیون دلار رقم زیادی است، یعنی تقریبا دو هزار میلیارد تومان!
۲٫ می دانیم که برخی مسئولان کمترین اعتقادی به معاد و یوم الحساب ندارند و از هیچ دست درازی علیه بیت المال دریغ نمی کنند! و حالا این پول ،دیگ طمع آنها را به جوش آورده است!
۳٫ چند روز قبل یک عضو اتاق بازرگانی گفته بود: برخی از وزرا در اطراف خود امپراطوری دارند و هر پروژه ای را از چنگ بخش خصوصی در می آورند و به جیب خود می ریزند!
۴٫ سیستان و بلوچستان استان بسیار محرومی است. هرکس یکبار به آنجا رفته می داند که بر خلاف ما مردم پایتخت نشین یا اهالی شهر های بزرگ،دغدغه اصلی مردم آن دیار«نان» است!! نان برای زنده ماندن! این استان در همسایگی دو کشور پاکستان و افغانستان، بزرگترین استان، محرومترین استان و تقریبا کم جمعیت ترین استان است (کمتر از یکی از مناطق تهران!)
من که چند بار به آن دیار رفته ام و از نزدیک با مردم خونگرم آنجا زندگی کرده ام، به خوبی می دانم اختصاص این بودجه چه امیدی در دل آن مردم بوجود آورده و چه اتفاقی را می تواندرقم بزند.
هم می توان با کانالی چند صد کیلومتری، آب را از خلیج فارس به هامون رساند و حیات را به سیستان آورد.
و هم می توان چند پروژه و طرح برای شرکت‌های نور چشمی تعریف کرد و همه این پول را بلعید!

مثلا پروژه مطالعه جهت وزش باد سیستان!

یا پروژه سرشماری مردمان شهر سوخته!

و هزار یک کلک دیگر برای خوردن پول مردمی که به نان شب محتاج و نیازمندند!
تجربه نشان داده که از این حضرات، بر می آید!
آنها در این سالها انواعی از توانمندی(!!!) را در این زمینه از خود نشان داده اند! مثل پورسانت هشت دلاری در هر بشکه نفت برای برخی نور چشمی ها یا کاسبی میلیاردی با بیماری مردم در طرح تحول نظام سلامت و هزار گردنه گیری دیگر!
اما این یک فرصت تاریخی و تکرار نشدنی برای مردم سیستان و بلوچستان است و لازم است برای جلوگیری از غارت و حیف و میل این پول -که قطعا به نابودی همیشگی آن استان منجر می شود- مطالبه ای عمومی شما بگیرد و همه و همه از مسوولان بخواهیم؛ لطفا «پول مردم سیستان را نخورید» و برای اداره زندگی ساده و توام با قناعت خود، ازسایر منابع  استفاده کنید!!
نمایندگان استان و بخصوص دکتر ده مرده (استاندار پیشین، موفق و مردمی سیستان و بلوچستان) هم با چشم باز و حواس جمع، مراقب این فرصت باشند و دست درازان را ناکام بگذارند.
دستگاههای نظارتی هم – هرچند ثابت کرده اند معمولا از زمان عقب هستند و تازه بعد از غارت ببین المال از خواب بیدار می شوند-  این بار هوشیاری به خرج داده و مراقب راهزنان باشند.
همت کنیم و نگذاریم چراغ حیات برای همیشه در آنجا خاموش شود./نسیم
انتهای پیام/
کد مطلب: 3429
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *