شیعه‌ی انگلیسی و سنّیِ آمریکایی دو لبه‌ی یک قیچی‌اند

28 آذر 1395 ساعت 7:37

رهبر انقلاب، صبح دیروز شنبه در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی: شیعه‌ی انگلیسی و سنّیِ آمریکایی که مسلمان‌ها را به جان هم می‌اندازند، دو لبه‌ی یک قیچی‌اند.


به گزارش پهره به نقل از باشگاه وبلاگ‌نویسان اردبیل "وبلر" نوشت:
در خجسته سالروز میلاد باسعادت پیامبر اعظم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) و امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌امین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح (شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی: امروز دنیای اسلام دچار محنت‌های بزرگی است و راه‌حل آن وحدت اسلامی است/ اگر متحد باشیم و با وحدت به سمت اهداف اسلامی حرکت کنیم، آمریکا و شبکه‌ی بدخیم خبیث صهیونیستی دیگر نمی‌توانند ملت‌ها را در پنجه‌ی خود بگیرند.
رهبر انقلاب: امروز دو اراده در این منطقه در تعارضند: اراده‌ی وحدت و اراده‌ی تفرقه؛ اگر وحدت اتفاق بیفتد، وضع مثل امروز نخواهد بود و مسلمانان عزّت پیدا می‌کنند؛ امروز از میانمار تا آفریقا مسلمان‌کشی است؛ عده‌ای به‌دست بوکوحرام و یک عده به‌دست بودایی‌ها.../ شیعه‌ی انگلیسی و سنّیِ آمریکایی که مسلمان‌ها را به جان هم می‌اندازند، دو لبه‌ی یک قیچی‌اند.
رهبر انقلاب، در دیدار به مناسبت ولادت پیامبر اعظم(ص): توصیه‌ی ما این است که به همه‌ی آیات درباره‌ی پیامبر(ص) مراجعه کنید؛ این یک مجموعه‌ی کامل است. اشکال کار ما این است که از مجموعه‌ی تعالیم الهی به پیامبر غفلت می‌کنیم. اگر به این مجموعه‌ی کامل توجه کنیم، آن‌وقت راهِ درست ظاهر می‌شود.
رهبر انقلاب: انگلیس از دو قرن پیش، همیشه منبع شر و نکبت برای ملت‌ها در منطقه‌ی ما بوده است؛ ضربه‌هایی که اینها به حیات ملت‌ها زدند نظیر ندارد؛در هند، پاکستان، ایران و عراق؛ در فلسطین هم آن حرکت خباثت‌آلود را انجام دادند و یک ملت را از خانه‌ی خود دور کردند/ آن‌وقت آن مسئول انگلیسی بی‌شرمانه می‌گوید ایران تهدید منطقه است./حرف تو
انتهای پیام
   


کد مطلب: 3453

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/3453/شیعه-ی-انگلیسی-سن-ی-آمریکایی-دو-لبه-ی-یک-قیچی-اند

پهره
  https://www.pahreh.ir