جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ۱۷:۴۸
۰
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

دشمنان به دنبال تضعیف مسائل اعتقادی و دینی مسلمانان هستند

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحولات منطقه گفت: دشمنان اسلام با اختلاف انداختن و نفوذ در کشورهای اسلامی مسائل دینی و اعتقادی ما را هدف قرار داده اند.
دشمنان به دنبال تضعیف مسائل اعتقادی و دینی مسلمانان هستند
دشمنان به دنبال تضعیف مسائل اعتقادی و دینی مسلمانان هستند
به گزارش پهره؛ مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های این هفته نمازجمعه اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: وحدت و پرهیز از اختلاف نیاز امروز مسلمانان جهان است.
وی با بیان این که اسلام دین رافت، محبت ومهربانی است نه کشتار وخونریزی گفت: از اختلاف بین مسلمانان فقط استکبار جهانی و صهیونیست ها سود می برند.
وی از آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن درجه یک مسلمانان نام برد و خاطر نشان کرد: نفوذ بیگانگان در کشورهای اسلامی با هدف چپاول اموال مسلمانان و اختلاف انداختن بین آنان انجام می شود.
وی تصریح کرد: ما پیرو پیامبری هستیم که همه را به صلح ودوستی و محبت دعوت می کرد چه شده که امروز امت اسلام به جان هم افتاده اند و این اختلاف و درگیری موجب امنیت برای رژیم غاصب اسرائیل شده است.
وی بیان کرد: نبود اتحاد بین مسلمانان موجب شده که دشمنان اسلام به کشورهای اسلامی لشکرکشی و به جان و ناموس امت اسلام تجاوز کنند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با اشاره به اهمیت سلام دادن از دیدگاه اسلام گفت: سلام، سلامتی، دوستی و محبت به دنبال دارد سعی کنید به هر کسی که می رسید چه کوچک و چه بزرگ در سلام دادن پیش قدم باشید.
مولوی کریم زایی اظهار داشت: مومنان حسادت یک دیگر را نکنند و به فقرا و نیازمندان کمک کنید تا رحمت خداوند شامل شما شود./ایرنا
کد مطلب: 3560
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *