سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ۰۷:۲۷
۰
دبیر هیئت نظارت دانشگاه سیستان و بلوچستان:

علت مخالفت با مراسم بزرگداشت ۹ دی دانشگاه سیستان و بلوچستان قابل ذکر نیست

دبیر هیئت نظارت دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: دلیل خاص مخالفت با مراسم بزرگداشت ۹ دی دانشگاه که با سخنرانی "حسن عباسی" توسط جامعه اسلامی دانشجویان درخواست شده بود، قابل ذکر نیست.
علت مخالفت با مراسم بزرگداشت ۹ دی دانشگاه سیستان و بلوچستان قابل ذکر نیست
علت مخالفت با مراسم بزرگداشت ۹ دی دانشگاه سیستان و بلوچستان قابل ذکر نیست
به گزارش پهره؛ سیدرضا بلاغت اظهار داشت: برگزاری برنامه بزرگداشت 9 دی با سخنرانی "حسن عباسی"، توسط تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان درخواست شده بود که هیئت نظارت دانشگاه از ابتدای امر با برگزاری این مراسم مخالفت کرده و این امری طبیعی است.
دبیر هیئت نظارت دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: هیئت نظارت دانشگاه با توجه به شرایط دانشگاه، شرایط منطقه و شرایط استان درباره برگزاری یا عدم برگزاری یک برنامه تصمیم‌گیری می‌کند.
وی بیان کرد: مخالفت با برگزاری این مراسم ارتباطی با بحث بزرگداشت 9 دی ندارد و دانشگاه سیستان و بلوچستان در راستای بزرگداشت این روز سخنرانی‌هایی را تایید کرده است.
بلاغت با بیان اینکه موضوع اصلی مخالفت، عدم تایید سخنرانی آقای "حسن عباسی" بوده است، افزود: هیئت نظارت دانشگاه با توجه به شرایط خاص دانشگاه که می‌تواند شامل جو دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باشد و با بررسی‌هایی که انجام می‌دهد و بعضاً قابل ذکر نیست، تصمیم می‌گیرد که با یک سخنرانی در یک زمان خاص موافقت یا مخالفت شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم در مورد توضیح در رابطه با "شرایط خاص و ویژه استان سیستان و بلوچستان" که از سوی هیئت نظارت دانشگاه به عنوان علت مخالفت با برگزاری این مراسم ذکر شده، گفت: توضیحات بیشتر قابل ذکر نیست./تسنیم
انتهای پیام/
کد مطلب: 3630
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *