چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ۰۵:۵۹
۰
اخبار کوتاه انتظامی استان سیستان و بلوچستان

پلیس قلابی توسط ماموران انتظامی در سراوان دستگیر شد

فرمانده انتظامی سراوان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار مامورنما که در پوشش پلیس اقدام به اخاذی از شهروندان و کسبه در سطح شهرستان می‌کرد، خبر داد.
پلیس قلابی توسط ماموران انتظامی در سراوان دستگیر شد
پلیس قلابی توسط ماموران انتظامی در سراوان دستگیر شد
به گزارش پهره، احسانعلی آذرپودینه اظهار داشت: در پی شکایت مردمی مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری فردی تحت عنوان مامور پلیس از کسبه بازار، بلافاصله کارگاهان پلیس موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی سراوان ادامه داد: سرانجام پس از چندین شبانه‌روز مراقبت، طی تماس تلفنی یکی از کسبه مبنی بر اینکه فرد مأمور نما در مغازه اش حضور دارد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی متهم را در حین کلاهبرداری دستگیرکردند.
وی با بیان اینکه پس از تحقیقات مقدماتی این فرد مامورنما به بیش از 95 مورد کلاهبرداری اعتراف کرد،‌ افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
آذرپودینه همچنین از شهروندان درباره همکاری با پلیس تشکر و قدردانی کرد و از آنها خواست در صورتی که فرد یا افرادی با عنوان مامور نیروی انتظامی درخواستی داشتند، از آنها تقاضای کارت شناسایی و حکم ماموریت کرده و درصورت عدم ارائه کارت شناسایی و حکم ماموریت، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
توقیف 45 خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی در ایرانشهر
دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای تشدید فعالیت‌های انتظامی موفق به کشف 156 کیلوگرم تریاک و 2 هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق از چهار دستگاه خودرو شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در ادامه این طرح دو سارق در حین سرقت دستگیر شده و به پنج فقره سرقت شامل سه دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه تلفن همراه اعتراف کردند.
وی با اشاره به اعمال قانون 234 خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی تصریح کرد: در این زمینه 45 دستگاه خودرو و 54 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.
جریمه 150 میلیون ریالی قاچاقچی کالا در سیستان و بلوچستان
مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری مسیر چابهار- زاهدان از یک دستگاه خودروی تریلی مقادیری کالای قاچاق شامل 166 قطعه الکترونیکی و 100 تخته پتو کشف کردند.
در همین راستا با استعلام صورت گرفته از گمرک ارزش کالاهای مکشوفه 150 میلیون ریال اعلام شد.
در ادامه شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز مرکز استان اقدام به بررسی و رسیدگی پرونده کرد که با توجه به نبود مدارک و مستندات قانونی قاچاق محرز و قاچاقچی علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت 150 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد./تسنیم
انتهای پیام/
کد مطلب: 3758
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *