شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۲۶
۰

چه زمانی کام جوانان با خانه‌دار شدن شیرین می‌شود؟

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : در سیاست های کلان برنامه ششم توسعه و بودجه 96 ، تدابیر خاصی برای تامین مسکن جوانان اتخاذ شده است.
چه زمانی کام جوانان با خانه‌دار شدن شیرین می‌شود؟
چه زمانی کام جوانان با خانه‌دار شدن شیرین می‌شود؟
به گزارش پهره؛ احمد خدابخشی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص نگاه ویژه برنامه ششم توسعه به آسان سازی ازدواج جوانان ، اظهار کرد : در این برنامه پیشنهاداتی در راستای تامین نیازهای اولیه برای تشکیل خانواده به ویژه اشتغال و مسکن مطرح شده است که شامل تامین منابع مالی برای خرید مسکن  و ارائه حداقل 150 هزار واحد مسکونی به اقشار کم درآمد با اولویت شهرهای زیر 100 هزار نفری  می شود  . 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود : در کمیسیون تلفیق پیش بینی شده تا دولت در بهسازی و نوسازی واحد های مسکونی برای شهرها و روستاها با ارائه تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد 5 درصد اقدامات لازم را انجام دهد و با توجه به  اختصاص تسهیلات ویژه برای تامین نیاز مسکن در برنامه های آتی  ، دولت باید با هدف گذاری های لازم سالانه 50 هزار مسکن  را برای اقشار کم درآمد و جوانان واجد شرایط مهیا کند . 

وی  در پایان گفت  : همچنین مصوباتی  در خصوص خانواده ، جوانان و مسائل اجتماعی در برنامه ششم توسعه و بودجه 96 پیش بینی شده است که تسهیل ازدواج ، اشتغال زایی و استحکام خانواده از عمده ترین مسائل آن بوده و نگاه ویژه ای به آن شده است./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام / 
کد مطلب: 3816
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *