دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ۱۵:۳۵
۰
در جلسه پیرامون امنیت ایرانشهر مطرح شد؛

معافیت های سیستم قضایی برای تحویل دهندگان سلاح های غیر مجاز/«شورایی مشوری» پاسخگوی مسائل شهرستان خواهد شد

در جلسه پیرامون امنیت شهرستان ایرانشهر در خصوص راه های بازدارنده اختلال در امنیت شهرستان ایرانشهر تبادل نظر شد.
 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ پیش از ظهر امروز در جلسه ای که در خصوص مواردی که منجر به چالش کشیدن امنیت و معضلاتی که منجر به قتل های اخیر در شهرستان ایرانشهر رخ داده بود اعضای این جلسه شامل فرماندار، اعضای شورای تأمین، معتمدین و علما در فرمانداری این شهرستان تصمیماتی اتخاذ شد.
 فرماندار ایرانشهر در خصوص مصوبات این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مجدانه اعضای شورای تأمین در رابطه با برخورد و شناسایی عوامل قتل های روز های اخیر در این شهرستان گفت: فراوانی سلاح های غیر مجاز در سطح شهر موجب به خطر افتادن جان شهروندان شده است.
 

 
نبی بخش داودی گفت: بر اساس تبادل نظرهای صورت گرفته دستور داده شد دارندگان اسلحه های غیرمجاز نسبت به تحویل داوطلبانه آن اقدام و از یک سری معافیت های خاص سیستم قضایی برخوردار شوند؛ در غیر این صورت با اسرار بر عدم تحویل سلاح از سوی متخلفین برخورد ها تشدید خواهد شد.
 وی همچنین از کسانی که دارای اسلحه مجاز وابسته به مقامات و نهادها می باشند خواست:  نسبت به توجیه استفاده از این وسیله بر اساس ضوابط قانونی کشور اهتمام بورزند.
 

 
فرماندار ایرانشهر در ادامه به تدوین شورای مشورتی دهستان، بخش و شهرستان توسط شورای تأمین و بخشداری مرکزی شهرستان ایرانشهر اشاره کرد و افزود: بر اساس تصمیماتی که در راستای افزایش امنیت در سطح شهرستان گرفته شد؛ یک سری اختیارات به شورای مشورتی داد می شود که این پس این شورا را نسبت به مسائل پاسخگو خواهد کرد.
داودی با اشاره به راه حل مشکلات طایفه ایی از طریق مجاری قانونی ادامه داد: دستور داده شده لیستی از اختلافات و مشکلات در بین اقوام و طوایف تهیه شود تا با اهتمام ویژه پیگیری شود.
وی در پایان تصریح کرد: علما نقش مهمی در کاهش معضلات اجتماعی در سطح جامعه دارند که بر اساس این جلسه خواسته شد ضمن مذمت و تقبیح برخی ناهنجاری ها در سخنرانی های نمازجمعه  به آن اشاره شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 3945
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *