چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ۱۲:۲۷
۰
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور؛

سیستان و بلوچستان با کمبود جدی بزرگراه مواجه است

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور: به لحاظ راه های مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان با کمبود جدی بزرگراه مواجهیم.
سیستان و بلوچستان با کمبود جدی بزرگراه مواجح است
سیستان و بلوچستان با کمبود جدی بزرگراه مواجح است
 به گزاش پایگاه خبری پهره؛ داود کشاورزیان صبح امروز در آیین افتتاحیه ساختمان قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این ساختمان با سرعت قابل قبول پیمانکار ظرف مدت یک سال با زیربنای هزار و 200متر مربع ساخته شده است.
وی ضمن اشاره به تجهیز و نوسازی پاسگاه های سطح کشور گفت: با توجه به کاربرد یکسان این مقر تعداد 50 پاسگاه بتنی پیش ساخته در حال احداث می باشد که از این تعداد، چهار پاسگاه در سطح استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری خواهد رسید.
معاون وزیر راه و شهرسازی به احداث مجتمع های بین راهی نیز اشاره کرد و بیان داشت: به منظور تسهیل در سرمایه گذاری و کوتاه کردن روند اداری این امکان برای متقاضیان فراهم است که بتوانند در فاصله صد متری بعد از حریم نسبت به ایجاد مجتمع بدون نیاز به کمیسیون زیربنایی اقدام و تمامی درخواست های خود را از طریق اداره کل راه استان پیگیری نمایند.
 کشاورزیان تصریح کرد: مسئولیت سازمان راهداری نگهداری راه هاست، از این رو به لحاظ داشتن بزرگراه در سطح استان سیستان و بلوچستان با کمبود جدی مواجه هستیم که امیدواریم در سال آینده شاهد افتتاح پروژه های جدید بزرگراهی باشیم.
 انتهای پیام/
کد مطلب: 3971
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *