تا ساعاتی دیگر رخ خواهد داد؛

ایرانشهر در انتظار بیعتی دوباره با انقلاب

22 بهمن 1394 ساعت 6:56

اهالی شریف مرکز فرهنگی بلوچستان می‌دانند که حضور «یک‌پارچه» آن‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیش درآمدی برای اعلام مشارکت حداکثری و کسب موفقیّت ملّی در پای صندوق‌های رأی بوده؛ و بیعت مجدّد با راه امام (ره) در آستانه‌ی دو انتخابات مهمّ؛ تضمین‌گر «امنیّت ملّی» خواهد بود.


به گزارش پهره؛ تا ساعاتی دیگر خیابان‌های مرکز فرهنگی بلوچستان، «ایرانشهر، بمپور و بزمان»، شاهد حضور مردمی خواهد بود که با هر بینش سیاسی، هر مذهب و هر سلیقه‌ی اجتماعی، از هر طایفه و قومیّت و نژاد؛ یکصدا‌ «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی»  را فریاد خواهند زد.
 
مردمی که حضور امسال‌شان در راهپیمایی، نشاط و عظمتی صد چندان دارد؛ «نشاطی» حاصل از نمایاندن چهره‌ی مردم‌سالارانه‌ی جمهوری اسلامی ایران به دنیا.
 
اهالی شجاع، غیور و وفادار «دیار میزبانان ولایت» که همواره در کنار انقلاب، و حافظ ارزش‌ها و مصالح بوده‌اند؛ «امروز می‌آیند» چون که می‌دانند حضور یکپارچه‌ی آن‌ها به معنای «انسجام و وحدت ملّی» خواهد بود.
 
اهالی شریف مرکز فرهنگی بلوچستان می‌دانند که حضور «یک‌پارچه»ی آن‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیش درآمدی برای اعلام مشارکت حداکثری و کسب موفقیّت ملّی در پای صندوق‌های رأی بوده؛ و بیعت مجدّد با راه امام (ره) در آستانه‌ی دو انتخابات مهمّ؛ تضمین‌گر «امنیّت ملّی» خواهد بود.
مسیرهای راهپیمایی عظیم روز بیست و دوّم بهمن ماه در سطح شهرستان ایرانشهر
1-ایرانشهر
ساعت حرکت 8:30 صبح - میدان قدس.
محل تجمٌع خیابان طالقانی-مقابل مسجد جامع آل‌رسول (ص)
 
2- بمپور؛
ساعت حرکت 8:30 صبح - پارک خاتم الانبیاء (ص)
محل تجمٌع پارک شهید فهمیده
 
3-بزمان
ساعت حرکت8:30 صبح - میدان شهدا
محل تجمٌع میدان غدیر
انتهای پیام/3339


کد مطلب: 400

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/400/ایرانشهر-انتظار-بیعتی-دوباره-انقلاب

پهره
  https://www.pahreh.ir