جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ ۱۹:۳۷
۰
امام جمعه ایرانشهر،

سبک اداره حکومت دولتمردان اسلامی باید باشد نه حزبی

امام جمعه ایرانشهر گفت: دولتمردان باید روش، منش، گفتار، کردار و سبک اداره حکومت آنان اسلامی باشد و نه حزبی.
سبک اداره حکومت دولتمردان اسلامی باید باشد نه حزبی
سبک اداره حکومت دولتمردان اسلامی باید باشد نه حزبی
 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: رفتاری که دولتمردان ما دارند آیا با اهداف انقلاب اسلامی مطابقت دارد؟
 وی گفت: چرا به هشدارهای رهبری توجه نمی شود؟ چرا اسراف گرایی را ترویج می دهند و برخی از وزرا درلواسان کاخ های 60 میلیاردی دارند؟ چرا مسئولین باید با مردم متفاوت زندگی کنند؟
خطیب جمعه شهرستان ایرانشهر با انتقاد از اینکه چرا دانشجویان بسیجی بورسیه نمی شوند افزود: در مدت یک سال 13 مدیرعامل صندوق دخیره فرهنگیان عوض شد و 8هزار میلیارد تومان از این صنوق دست اندازی شد اما متأسفانه با پشتیبانی آشکار از این مسئله می گویند مدیران این مبالغ را وام گرفته اند و اختلاسی در میان نیست.
حجت الاسلام ابطحی ادامه داد: چرا دم از عدالت می زنیم در حالی که حقوق برخی از مدیران 122 برابر یک آتش نشان است و با گرایش های حزبی به این بی عدالتی ها دامن زده می شود.
امام جمعه ایرانشهر در بخش دیگر خطبه های این هفته با اشاره به نوع عملکرد دولت جدید آمریکا مبنی بر عدم صدور ویزا برای ایرانیان تصریح کرد: این نهایت دشمنی آشکار آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان است.
وی وجه اشتراک روسای جمهور آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری خواه را دشمنی با ایران و اسلام عنوان کرد و افزود: مسئولین سیاسی کشورمان باید از آمریکا و غربی ها قطع امید کنند و نگاه درون گرا داشته باشند.
 انتهای پیام/
کد مطلب: 4051
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *