امام جمعه اهل سنت ایرانشهر؛

آبادانی های امروز ایران قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست/ فقر و نداری سهم توده مردم در قبل از انقلاب بود

14 بهمن 1395 ساعت 8:24

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: دستاوردها و آبادانی ایران عزیزمان به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست.


به گزارش پایگاه خبری پهره؛ مولوی شمس الحق دامنی ضمن اشاره به پیشرفت همه جانبه کشور در عرصه های مختلف افزود: امروز ایران به عنوان یک کشور اسلامی با پیشرفت در عرصه علم، تکنولوژی، سیاست،فرهنگ و سایر زمینه ها در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد اما در قبل از انقلاب هیچ کدام از این افتخارات را شاهد نبودیم و بالعکس یک کشور وابسته بودیم.
وی ادامه داد: فقر و کم درآمدی قشر ضعیف یکی از مشخصه های توده مردم در دوران طاغوت بود و چه بسا شهرهای دورافتاده ای مثل ایرانشهر خبری از درس و دانشگاه نبود و مردم مجبور بودند به شهرها و یا کشورهای دیگر برای ادامه تحصیل سفر کنند.
مولوی دامنی ادامه داد: شاید امروز هم به دلیل برهه از زمان گرفتاری تنگناهای اقتصادی باشیم اما می دانیم روزی با اتحاد و انسجام ملت انقلابی ایران این گردنه موقت را بسیار آسان تر از ظلمت های زمان طاغوت رد خواهیم کرد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 4111

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/4111/آبادانی-های-امروز-ایران-قابل-مقایسه-زمان-طاغوت-نیست-فقر-نداری-سهم-توده-مردم-قبل-انقلاب

پهره
  https://www.pahreh.ir