چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۰۵:۵۵
۰
معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس در جمع دانشجویان زاهدان:

فتنه 88 شکست لیبرالیسم بود/ آقای روحانی مردم امروز نیاز به پرواز مستقیم به کشورهای خارجی ندارند/ مدل جریال لیبرالیسم تغییر ساختار حکومت از طریق ضربه زدن به اسلام بود

معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس گفت: آقای روحانی گفتند ما هواپیما می‌خریم که اگر مردم قصد رفتن به کشور خارجی را دارند بتوانند راحت سفر کنند، مردم در ادبیات آقای روحانی کجاست؟ آیا منظورشان مردم استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان است یا اشراف زادگان!
فتنه 88 شکست لیبرالیسم بود/ آقای روحانی مردم امروز نیاز به پرواز مستقیم به کشورهای خارجی ندارند/ مدل جریال لیبرالیسم تغییر ساختار حکومت از طریق ضربه زدن به اسلام بود
فتنه 88 شکست لیبرالیسم بود/ آقای روحانی مردم امروز نیاز به پرواز مستقیم به کشورهای خارجی ندارند/ مدل جریال لیبرالیسم تغییر ساختار حکومت از طریق ضربه زدن به اسلام بود
به گزارش پهره به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، سید یاسر جبرائیلی امشب در نشست با دانشجویان در پردیس  دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با موضوع جریان بر‌انداز گذار از لیبرالیسم ساختاری به لیبرالیسم کارکردی با طرح این سؤوال که آیا انقلاب اسلامی تمام شده است یا ادامه دارد؟ آیا ما وظیفه تداوم انقلاب را داریم؟ اگر ادامه دارد در مقابل چه کسی است؟ اظهار کرد: برای پاسخ به این سؤال باید به صدر اسلام برگردیم و انقلاب را در صدر اسلام واکاوی کنیم که پیامبر چرا انقلاب کرد آیا هدف پیامبر(ص) معرفی خدا به‌عنوان خالق هستی و دعوت مردم مکه به پرستش بود؟ آیا مشرکان مکه اعتقاد به خدا نداشتند؟
معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس افزود: نباید تصور کنیم که توحید مساوی به قائل بودن به یکتایی  خداست، پیامبر(ص) انقلاب کرد و در جامعه مشرک مکه اسلام را احیا کرد اسلام را حاکم کرد اسلام اجتماعی سیاسی و اسلام فردی، یعنی بخشی از دین که با سیاست سر و کار دارد، آیا بدون تشکیل حکومت اسلامی امکان جاری شدن اعتقاد به قانون‌گذاری خدا در جامعه است؟ حق تدبیر امور حق حاکمیت و حق قانون‌گذاری حق الهی است که پیغمبر(ص) برای همین‌ها قیام کردند کسانی که برای خدا در تدبیر امور بندگی شریک قائل بودند پیامبر(ص) با آنها مبارزه کرد.
وی ادامه داد: اگر جامعه شیعه زمان قبل از انقلاب را بررسی کنیم متوجه می‌شویم مردم مؤمن بودند، نماز هم می‌خواند اما چون نظامی در کشور حاکم بود همراه با شرک اجباری و تحمیلی، مردم سرسپرده تسلیم خاندان پهلوی بودند در واقع جامعه ایران قبل از انقلاب به صورت تحمیلی اداره می‌شد و افراد اداره‌کننده امور اذن الهی نبودند و شرک تحمیلی در جامعه حاکم بود برخی مراتب توحید را داشتند و برخی را نداشتند.
جبرائیلی بیان کرد: انقلاب اسلامی برای زدودن شرک تحمیل شده به جامعه اتفاق افتاد، انقلاب اسلامی ادامه راه پیامبر(ص) برای احیای اسلام سیاسی و اجتماعی بود.
پروژه امام اسلام سیاسی، تشکیل حکومت دینی و احیای اسلام سیاسی است
وی ادامه داد: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی می‌رسد یک جریان که شکل متفاوتی با دیکتاتورهای پهلوی دارد ماهیتی یکسان در اعتقاد به لیبرالیسم دارد، جریانی است که بعد از انقلاب میخواهد مسیر انقلاب را منحرف کند و اجازه تشکیل انقلاب اسلامی را ندهد.
معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس گفت: از همان ابتدای انقلاب، پدر لیبرال بعد از انقلاب یعنی آقای  بازرگان تمام تلاش خود را می‌کند جلوی تاسیس جمهوری اسلامی را بگیرد، قانون اساسی تدوین می‌کند که هیچ چیزی از اهداف امام در آن گنجانده نشده بود و نقش ولایت فقیه در آن نادیده گرفته شده بود.
این مسؤول افزود: بعد از عزل منتظری تفکر لیبرال باقی می ماند بعدها در دوم خرداد 76 به میدان می‌آید و بعد از رحلت امام در مرکز تحقیقات ریاست جمهوری گرد هم آمده و برای تشکیل دولت لیبرال دموکراتیک تلاش می‌کنند ادبیات متنابهی تولید می‌شود برای اینکه باید نظام سکولار داشته باشیم، دین از سیاست جداست و دین را چه به حکومت و قانون‌گذاری و تلاش برای تولید این محتوا و از بین بردن اسلام سیاسی را در دستور قرار می‌دهند.
 مدل جریال لیبرالیسم تغییر ساختار حکومت از طریق ضربه زدن به اسلام بود
جبرائیلی گفت: چرا جریان لیبرال دارند به اسلام می‌تازند؟ این جریان در دوم خرداد تلاش کردند ساختار نظام را تغییر دهند و با غرب پیوند خوردند، رفراندوم برگزار کردند، ولایت فقیه را برداشتند، فتنه‌هایی که در سال 88 اتفاق افتاد را نباید ساده انگاشت، فتنه 88 پدیده خاص نیست این اقدامات در راستای تلاش برای تغییر ساختار حکومت ایران از جمهوری اسلامی به یک حکومت لیبرالی بود.
وی افزود: در دوره‌ای شاهد تلاش برای تغیر ساختار حکومت به لیبرالیسم ساختاری هستیم یعنی کسانی به قدرت برسند که دارای ثروت و پشتوانه بیرونی هستند جریان سرمایه‌داری ورود کند و با تبلیغات در انتخابات طراحی شده پیروز شود.
معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس گفت: مقام معظم رهبری در مهرماه امسال سیاست‌های کلی  انتخابات را تبیین کردند و فرموند نظام جمهوری اسلامی باید فرصت رقابت برابر برای کاندیداها را فراهم کند.
وی گفت: جریال لیبرال سرمایه دار‌ترین افراد هستند و این ثروت را از همین کشور آورده‌اند، امام (ره) تاکید داشت نمی‌گذارم جریان لیبرال قدرت را در دست بگیرد.
فتنه 88 شکست لیبرالیسم بود
معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس بیان کرد: لیبرالیسم‌ها از تغییر ساختار جمهوری اسلامی به جمهوری  لیبرال عبور کردند اما تفکر آن‌ها از بین نرفته بلکه پروژه جدید آنها این است تا زمانی که می‌توانیم لیبرال عمل کنیم نیازی نیست حکومت تغییر دهیم، سیاست خارجی، اقتصاد، فرهنگ، آموزش و پرورش و غیره را لیبرالیزه می‌کنیم.
لیبرالیسم یعنی برای مصون ماندن از هجوم به آغوش مهاجم پناه ببرید
جبرائیلی بیان کرد: جریال لیبرال تا دیروز تلاش برای حذف ولایت فقیه داشت امروز بی‌توجهی به ولایت فقیه را در دستور دارند اما مردم آنها را نمی‌شناسند که چه بلایی بر سر کشور می‌آورند، جریان لیبرال کشور را به سمت واگذاری به کشورهای بیگانه برده و امروز بازار ایران در حال واگذاری به بیگانگان است، لیبرالیسم یعنی برای مصون ماندن از هجوم به آغوش مهاجم پناه ببرید.
وی با اشاره به اینکه دولت 40 میلیارد تومان از پول صندوق توسعه را برای خرید هواپیما برداشت کرده گفت: قطعا ترامپ با فروش هواپیما به ایران مخالفت نخواهد کرد.
معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس افزود: بین دیکتاروهای پهلوی و دیکتاتور عربستان و لیبرال ایرانی  هیچ تفاوتی وجود ندارد و همه آنها رزق و روزی را در لاشخوری ابرقدرت‌ها می‌دانند از این تفکر چیزی مثل پیشرفت و توسعه در نمی‌آید، امروز شاهدیم به دلیل مسلط شدن بیگانگان بر پروژه‌های عظیم کارخانه‌ها رو‌به تعطیلی رفته است.
جبرائیلی بیان کرد: امروز برنج وارداتی سه برابر ارزان تر از کالای داخلی است و توجیه آنها برای واردات برنج این است که حق مصرف کننده است برنج ارزان مصرف کند این در حالی است که کشاورزان ایرانی با مشکل مواجه می‌شوند، برنج وارداتی برابر با صادرات نفت است، صادرات نفت در برابر واردات برنج؟
وی تاکید کرد: یکی از ناکامی‌های جمهوری اسلامی این است که نتوانسته جریان لیبرال را حذف کند، امروز جریان لیبرال با شعار آزادی تجارت دارد کار خودش را انجام می‌دهد و در سیاست خارجی، فرهنگ، آموزش و پرورش و غیره نفوذ کرده که در واقع درکی که از قدرت جمهوری اسلامی دارند غلط است.
«مردم» در ادبیات آقای روحانی کجاست؟
آقای روحانی گفتند ما هواپیما می‌خریم که مردم اگر قصد رفتن به کشور خارجی دارند بتوانند راحت سفر کنند، آقای روحانی مردم امروز نیاز به پرواز مستقیم به کشورهای خارجی ندارند، مردم در ادبیات آقای روحانی کجاست؟ آیا مردم در استان‌هایی مثل سیستان و بلوچستان که مقام معظم رهبری دغدغه اشتغال و بیکاری جوانان آنها را دارد، هستند یا اشراف زادگان!
انتهای پیام/
کد مطلب: 4150