دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ۰۷:۴۰
۰
در نشست خبری قرارگاه عملیاتی شهید معمار مطرح شد؛

بازارچه فروش محصولات کارآفرینان سال ۹۶ به بهره برداری می رسد/اجرای ۸۷۲ پروژه محرومیت زدایی توسط قرارگاه شهید معمار

در نشست خبری قرارگاه عملیاتی شهید معمار اهم اقدامات محرومیت زدایی صورت گرفته یک سال و نیم اخیر ارائه شد.
بازارچه فروش محصولات کارآفرینان سال 96 به بهره برداری می رسد/اجرای 872 پروژه محرومیت زدایی توسط قرارگاه شهید معمار
بازارچه فروش محصولات کارآفرینان سال 96 به بهره برداری می رسد/اجرای 872 پروژه محرومیت زدایی توسط قرارگاه شهید معمار
 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: این قرارگاه از ابتدای سال 94 تا نیمه اول سال 95 بالغ بر 872 طرح محرومیت زدایی در عرصه عمران، اقتصاد و معیشت را به اجرا درآورده است.
 وی گفت: حوزه تحت پوشش قرارگاه شهید معمار جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب و جنوب شرق استان کرمان و شرق استان هرمزگان می باشد که در مدت ذکر شده تعداد 177 واحد برای مددجویان و محرومین احداث شده که از این تعداد کلید 45 واحد به  محرومین و مددجویان شهرستان های ایرانشهر، دلگان، قصرقند و نیکشهر تحویل گردیده است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار با اشاره به سایر اقدامات مردم یاری این قراگاه بیان داشت: با ورود سپاه پاسداران 350 هکتار از اراضی کشاورزی علاوه بر تأمین آبرسانی، کود و بذر برای کمک به اشتغالزایی محرومین تسطیح شده است.
سردار ظریفی ادامه داد: در پی بارندگی و سیلاب اخیر با احداث آشپزخانه صحرایی در مناطق محروم و صئب العبور بیش از 14 هزار پرس غذای گرم در کنار سایر اقلام رفاهی که از سوی دفتر مقام معظم رهبری ابلاغ شده بود در بین سیل زدگان مستضعف و کپرنشین توزیع گردید.
وی اعتبار کمک رسانی به محرومین در مدت یک سال و نیم اخیر را مبلغ هفت میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: در نظر داریم برای سال آینده جهت کمک به اشتغالزایی کارآفرینان در عرصه های مختلف از قبیل پرورش دهندگان دام سبک و سنگین، سوزن دوز، صنایع دستی و غیره فروشگاه مجزایی احداث گردد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4171
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *