خطیب توانمند نماز جمعه ایرانشهر:

حمایت از کالای داخلی رمز مقابله با مشکلات اقتصادی

17 فروردين 1397 ساعت 15:34

امام جمعه ایرانشهر گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند حمایت از کالای داخلی، کاهش بی رویه واردات و عزم جدی مسئولین و توجه مردم است.


به گزارش پهره، حضرت حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز این هفته با تبریک آغاز سال نو گفت: یکی از راه های نزدیک شدن به تقوا، شناخت دنیا و ظواهر فریب دهنده آن است که ریشه تمام مشکلات در آن می باشد و انسانی که به شناخت برسد می تواند با تقوا شده و آخرت خود را بسازد.

وی با اشاره به انتخاب شعار سال 97 به عنوان << سال حمایت از تولید ملی>> از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: نهاد های انقلابی همیشه در تحقق شعار سال طی چند سال اخیر توجه و عملی ویژه داشتند اما بسیاری از دولتمردان به آن کوتاهی و بی توجهی می کردند.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: امروز کلید حل مشکلات کشور نظیر رکود، بیکاری، فقر، حمایت از تولید داخلی و کاهش واردات غیر ضروری است.

وی بیان کرد: عزم جدی مسئولین برای مبارزه با قاچاق و جلوگیری از واردات بی رویه و استفاده مردم از کالای داخلی و افتخار دانستن آن لازمه کشور برای حل مشکلات است.

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس دفتر جنبش حماس اظهار کرد: ارسال نامه اسماعیل هنیه به رهبر انقلاب به جای ارسال آن به کشورهای عرب همسایه فلسطین، نشانه اعتماد آنها به ایران و رهبر انقلاب و ندای وحدت در منطقه است و پیام های ارزشمندی برای ما و جهان اسلام دارد.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب حمایت همه جانبه از ملت فلسطین را برای مقابله با استکبار در جواب نامه رئیس دفتر جنبش حماس اعلام کردند.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی بیان داشت: شهید صیاد شیرازی یکی از شهدای شاخص ارتش و یک نیروی مخلص ، با ایمان و اثرگذار در هشت سال جنگ تحمیلی بود و هرگز دست از آرمان های خود برنداشت و همواره در راه ولایت قدم برداشت تا سرانجام به دست کوردلان و دشمنان قسم خورده انقلاب به درجه شهادت نائل گردید.


کد مطلب: 422217

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422217/حمایت-کالای-داخلی-رمز-مقابله-مشکلات-اقتصادی

پهره
  https://www.pahreh.ir