يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۳۰
۰
تولیت آستان قدس رضوی :

هدف دشمنان نظام ترویج ناامیدی در میان جوانان است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: هدف و سلاح اصلی دشمنان علیه انقلاب ایران، ناامید کردن جوانان از نظام اسلامی است، برای خنثی کردن توطئه های آنها باید در عمل از ظرفیت این قشر در بخش های مختلف به عنوان سرمایه های اجتماعی استفاده کرد.
هدف دشمنان نظام ترویج ناامیدی در میان جوانان است
به گزارش پهره ؛ حجت ‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در همایش گروهی از فعالان سیاسی یزد که در سالن کتابخانه وزیری این شهر برگزار شد، افزود: جوانان توانایی انجام بسیاری از امور را دارند، باید از آمادگی و ظرفیت آنها برای موفقیت در عرصه های مختلف کشور بهره گرفت .
وی ادامه داد: برای جلب مشارکت هرچه بهتر نسل جوان مومن و متخصص در میدان های مورد نیاز باید همواره نسبت به دمیدن روح امید در آنها و ارزش نهادن به توانشان گام های اساسی برداشت .

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد : شناخت توطئه های دشمنان ، عمل به منویات مقام معظم رهبری ، حضور جدی در عرصه های مختلف اجتماعی، خدمات رسانی و بهره گیری از ظرفیت های داخلی باید محور فعالیت مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه مهمترین وظیفه نیروهای انقلابی را فعالیت در 2 جبهه خدمات رسانی و فرهنگی دانست و یادآور شد: برای تحقق اهداف انقلاب و نطام باید با مدیریت جهادی و انقلابی به مردم خدمت کرد.

وی به اهمیت نقش طلاب و دانشجویان در عرصه های علمی و فرهنگی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این 2 قشر موثر جامعه باید همواره با رصد توطئه های دشمنان و فعالیت های علمی و فرهنگی ، وظایف خود را در قبال نظام انجام دهند.

تولیت آستان قدس رضوی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را از جمله رسالت های مهم دینی ، ملی و انقلابی مردم در همه زمان ها خصوصا در برهه کنونی برشمرد و بر تحقق آن توسط مردم و مسئولان تاکید کرد.
رئیسی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم نیز خاطر نشان کرد: هیات دولت و هر فردی که در نظام اسلامی مسئولیت دارد باید با قدرت و برنامه ریزی برای حل مشکلات مردم که دلبسته به نظام و انقلاب هستند به جد کوشش کنند.

وی عصر دیروز(شنبه) وارد یزد شد، پس از دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و ضمن شرکت در دهمین سالگرد وفات آیت الله سید جواد مدرسی از روحانیان بنام استان در گردهمایی یک روزه خادم یاران یزد نیز سخنرانی کرد.

خانه احزاب یزد با مشارکت سه جناح اصولگرا، اصلاح ‌طلب و مستقل 19 بهمن 1395 به صورت رسمی افتتاح شد.
هم اکنون 22 حزب سیاسی در استان مشغول به فعالیت هستند.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها ،آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.

انتهای پیام /
کد مطلب: 422269
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *