يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۳۵
۰

کودتای۲۸مرداد، محور خیانت آمریکا علیه مردم ایران

عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس با اشاره به اینکه آمریکایی ها اعتراف به خیانت در حق مردم ایران از طریق کودتای ۲۸ مرداد کردند، گفت: مسئولان از شکست مدام دشمن سرمست نشوند زیرا جنگ ابعاد مختلفی دارد.
کودتای۲۸مرداد، محور خیانت آمریکا علیه مردم ایران
به گزارش پهره ؛ عزت الله یوسفیان‌ملا ، در آستانه فرارسیدن سالروز کودتای 28 مرداد سال 1332، گفت: متاسفانه این کودتا آسیب ها و زیان های زیادی را به کشورمان وارد کرد و هیچگاه از سوی ایالات متحده جبران نشد.
آمریکایی ها اعتراف به خیانت در حق مردم از طریق کودتای 28 مرداد کردند
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان در قوه مقننه تلاش کردند برای جلوگیری از تضییع حقوق کشورمان اقدام به تصویب قانون در راستای کمیته بررسی خسارات کودتای ۲۸ مرداد کردند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که مادلین کربل آلبرایت، وزیر خارجه اسبق آمریکا رسما اعلام کرد کشورش در کودتای 28 مرداد دخالت مستقیم داشته است.
وی با اشاره به اینکه مسئولان کشورمان باید در زمانی که آمریکایی ها اعتراف به خیانت در حق مردم ایران کردند نسبت به احقاق حق کشورمان شکایت و اقامه دعوا می کردند، ادامه داد: ای کاش مسئولان در زمانی که آمریکایی ها اعتراف به عمل ناشایستشان کردند دست به شکایت علیه آنها می زدند.
امروزه استکبار بدون حمله نظامی اقدام به تخریب اقتصادی کشورها می کند
این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه کودتای 28 مرداد درس عربت های زیادی برای مسئولان دارد، تصریح کرد: ابتدا باید اذعان کرد که مسئولان کشورمان نباید به خودشان مغرور شوند و با بهانه اینکه شکست ناپذیر هستند به راه خود ادامه دهند زیرا دشمن از جهات مختلف اقدام به نفوذ می کند.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمان وقوع کودتای 28 مرداد ابزار رسانه های جمعی وجود نداشت از این رو امروزه غربی ها و دنیای استکبار بدون حمله نظامی اقدام به تخریب فرهنگی، اقتصادی می زند.
مسئولان نباید از شکست مدام دشمن سرمست شوند
یوسفیان‌ملا گفت: بر این اساس مسئولان نباید از شکست مدام دشمن سرمست شوند زیرا جنگ آمریکا با ایران اسلامی ابعاد مختلف دارد.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکایی ها طی 40 سال گذشته همواره درصدد خدعه علیه ایران بوده اند اما مردم با وحدت از پیروزی دشمنان جلوگیری کردند؛ این مهم در حالیست که در سال 1332 تفرقه وجود داشت.
وحدت، کلیدواژه پیروزی در برابر دشمنان/تفرقه، کلیدواژه کودتای 28 مرداد
عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی ها پشت پرده کودتای 28 مرداد نبودند، محال بود دولت مردمی در آن زمان از بین میرفت.
کد مطلب: 422270
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *