با حضور مسئولین ایرانشهر صورت گرفت:

نواخته شدن زنگ مهر،مقاومت و ایثار در ایرانشهر

1 مهر 1397 ساعت 11:15

به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولین و دانش آموزان در مدرسه امام هادی(ع) ایرانشهر نواخته شد.


به گزارش پهره، به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت با حضور پرشور دانش آموزان و مسئولین در دبیرستان پسرانه امام هادی(ع) چاه جمال ایرانشهر نواخته شد.

در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر با اشاره به افزایش امکانات آموزشی در مناطق محروم پس از انقلاب و توجه به تحصیل گفت: شما دانش آموزان طلایه داران فردای ایران هستید و باید با جدیت و تلاش فراوان درس بخوانید تا بتوانید قله های ترقی را یکی پس از دیگری فتح کنید.

نبی بخش داودی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران امکانات آموزشی در تمامی روستاها و شهرها وجود دارد و تحصیل دانش آموزان یک امر مهم برای جامعه ما است که به آن توجه ویژه می شود.

وی تاکید کرد: شما سنگربان اصلی انقلاب هستید که با تحصیل و پیشرفت علمی می توانید دشمن را شکست داده و سد راهی برای توطئه دشمنان باشیم.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر با اشاره به موفقیت دانش آموزان گفت: امسال دانش آموزان ایرانشهری با کسب رتبه های برتر و قبولی در دانشگاه ثابت کردند می توان با تلاش خود به موفقیت های علمی دست پیدا کرد.

عبدالغفور حسینی افزود: امسال برنامه های ویژه و متفاوتی برای افزایش سطح علمی دانش آموزان و قبولی در دانشگاه ها در آموزش وپرورش ایرانشهر را خواهیم داشت.

در پایان با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت سال تحصیلی جدید آغاز شد.

انتهای پیام//


کد مطلب: 422378

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422378/نواخته-شدن-زنگ-مهر-مقاومت-ایثار-ایرانشهر

پهره
  https://www.pahreh.ir