پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۳۴
۰
سردار نقدی در نشست تبیین و گفتمان سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه ولایت:

انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود، سرسوزنی از اهدافش عقب نشینی نکرده است/وحدت شیعه و سنی تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه انقلاب های دنیا در مسیرشان منحرف شده و یا سرکوب شدند درحالیکه ما با انقلاب اسلامی به چهل سالگی رسیدیم و سر سوزنی از اهدافمان عقب نشینی نکردیم.
انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود، سرسوزنی از اهدافش عقب نشینی نکرده است/وحدت شیعه و سنی تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد
به گزارش پهره ؛ نشست تبیین و گفتمان‌سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر ،فرماندار ایرانشهر ، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و روحانیون، سران طوایف و معتمدان، بسیجیان شیعه وسنی، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و برخی دیگر از مسئولان شهرستان در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد.

سردار نقدی در ابتدای مراسم مردم بلوچستان را مردمانی پاکدل و پاک نهاد توصیف کرد که با استقامت و صبر در مقابل سختی ها و دشمنان خاطره های زیبایی را در اذهان ملت ایران به جا گذاشتند.
ایشان خاطر نشان کردند : خاطرات جنگ ها و ایستادگی های مردم بلوچ با متجاوزان انگلیسی هیچ گاه از خاطر مردم ما پاک نخواهد شد و پایداری در کنار انقلاب اسلامی و مرزداری در این نقطه حساس سند افتخار شما مردم پاک ، خوب ،مخلص و صمیمی بلوچستان است.

معاون فرهنگی سپاه بیان داشتند : در حالی انقلاب از ابتدای پیروزی خود همواره شاهد توطئه دشمنان بوده که امروز به 40 سالگی خود رسیده است. هیچکدام از انقلاب های گذشته و معاصر به 40 سالگی نرسید و خیلی زود به حاشیه رفتند اما حرف های انقلاب از ابتدا تاکنون تغییر نکرده و همچنان بر اصل و اصول خود ثابت قدم مانده است.

وی گفت : پیروزی انقلاب اسلامی ما یک مسئله استثنایی بود و ورود به چهل سالگی با این خصوصیات یک مسئله استثنایی تر است ، این مورد چشم های دنیا را خیره کرده و دشمن را وحشت زده کرده است به همین خاطر آنها دستپاچه و هول به دنبال بر هم زدن این انقلاب اند و با این حال که چهل سال شکست را تجربه کردند اما باز هم درس عبرت نگرفتند و نمیگیرند تا زمانی که مرگ خودشان را ببینند.




سردار نقدی ادامه داد : دشمنان انقلاب از هر سلاحی بر علیه ملت استفاده کرده و شکست خوردند؛ امروز دشمن در تلاش است تا با بهره گیری از سلاح رسانه ای و جنگ روانی علیه ملت با سحر رسانه ای و تبلیغات، تصویرسازی غلطی انجام دهد و این هدف خود را با کمک برخی رسانه های واداده داخلی به پیش می برند به گونه ای که امروز مشکلات یک فرد در فلان روستا تا یک هفته در صدر خبرسازی رسانه های دشمن قرار دارد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه بعضی ها در داخل و خارج از کشور مردم را از سایه جنگ و خطر جنگ با امریکا میترسانند گفت : من به آنها میگویم امریکا به بورکینافاسو هم جرات حمله ندارد چه برسد به ایران.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت : ایران امروز مستقل ترین و آزاد ترین کشور دنیاست و این شرایط ماحصل همان اعتقادات اولیه انقلاب است، کار انقلاب این است که اجازه ندهد بیگانگان بر ما حکمرانی کنند که انصافا در این راه هم پیروز بوده است همه باید بدانند که در هر کجا از آرمان ها و ارزش های انقلاب دور شدیم دچار مشکل شدیم، باید دانست کلید حل مشکلات کشور تفکر انقلابی است نه نگاه به بیگانگانی که همواره به دنبال تضعیف کشور بوده اند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی به چندین هزار سال دیکتاتوری در ایران پایان داد، گفت : انقلاب اسلامی مواهب و برکاتی را برای ملت قهرمان ایران که خودشان سازنده این انقلاب بودند داشته که برای هر کدامش اگر  صد سال شکر کنیم باز هم کم است. یکی از مواهب انقلاب اسلامی این است که چند هزار سال شاهنشاهی و دیکتاتوری و نظام استبدادی را از سر این ملت برداشت.

نقدی با تاکید بر این مطلب که مسئله فساد در خاندان پهلوی بسیار زیاد و شایع بود اظهار داشت : شاهان بی کفایت و مزدور ایران که بیشتر به فکر عیش و نوش و خوش گذرانی های خود بودند ، یکی پس از دیگری خاک ایران را به توبره کشیده و به بیگانگان دادند. اما در زمان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با این حال که ایران از لحاظ نظامی آن قدر هم قدرتمند نبود اما یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان ندادند چون اینجا تفکر انقلابی حاکم بود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پيشرفت هاي حال حاضر در انقلاب بي سابقه است، افزود: در زمان شاه بيش از ٧٠ درصد مردم در روستاها زندگى مي كردند و بيشتر روستاها فاقد برق و آب و امکانات دیگر بود؛ اکنون ميزان قابل توجهى از روستاها داراى تمامى امكانات رفاهی، بهداشتی، جاده، آب،برق، تلفن، مدرسه و غیره هستند، امروز به برکت انقلاب 91 درصد روستاهای ایران راه آسفالته دارد.




سردار نقدی بیان داشت : در زمان طاغوت زندگی اشرافی در میان تمام شاهان و زیردستانشان رایج بود به گونه ای که محمدرضا پهلوی چندین باغ و ویلا در سرتاسر دنیا داشت اما در مقابل، ولایت فقیه امروز و پس از چهل سال که در این کشور حاکم بوده به اندازه یک پر برای خودش و خانواده خود برنداشته است که این یعنی تقوا.

نقدی در پایان با اشاره به تفرقه افکنی های دشمنان گفت: دشمنان ایران امروز با هزینه های بسیاری تلاش دارند تا میان شیعه و سنی تفرقه افکنی کنند ، از یک سو شبکه های ماهواره ای بوجود آورده اند تا چهره اهل سنت را تخریب کنند و از سوی دیگر با بوجود آوردن شیعه انگلیسی سعی در القای تفکر وهابی خود دارند که اینجا ما خیلی باید حواسمان جمع باشد تا مثل همیشه توطئه دشمنان را خنثی و تعصبات قومی را جایگزین فکر متعالی اسلامی کنیم.

انتهای پیام//
 
کد مطلب: 422423
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *