دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ۲۲:۱۷
۰
جانشین انتظامي استان خبر داد

رفع تصرف 436 هکتار از اراضي ملي در شهرستان ایرانشهر

جانشین انتظامي سیستان و بلوچستان، از رفع تصرف 436 هکتار از اراضي ملي در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
رفع تصرف 436 هکتار از اراضي ملي در شهرستان ایرانشهر
به گزارش پهره ؛ سردار احمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایرانشهر مبنی بر تصرف غیر قانونی اراضی ملی در بخش بمپور، دهستان دامن و روستای تمپ ریگان توسط افرادی سودجو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های میدانی پلیس آگاهی مشخص شد افراد سوجو ضمن تصرف 436 هکتار اراضی به ارزش تقریبی 110 میلیارد ریال با حفر چند حلقه چاه آب غیرمجاز و موتورخانه، به مدت چند سال در این زمین ها کشاورزی کرده اند.
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر پس از بررسی این دقیق پرونده زمین خواری، با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی ادله و مستندات کافی را در خصوص تصرف اراضی ملی توسط این افراد جمع آوری و با هماهنگی های قضائی وارد عمل شدند.
وی اظهار داشت: در این عملیات که تیم هایی از یگان امداد، پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان ایرانشهر به همراه نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی حضور داشتند ضمن رفع تصرف این اراضی ملی، چاه های غیرمجاز مسدود شدند.
سردار طاهری با اشاره به معرفی 6 متهم این پرونده به مراجع قضائی تاکید کرد: پلیس با زمین خواران و افراد سودجو که به اراضی ملی دست درازی کنند با جدیت برخورد می کند و از عموم شهروندان می خواهیم هرگونه اطلاع از دست اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانونی به فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422450
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *