فرماندار ایرانشهر:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان ضرورت ملی است

8 آبان 1397 ساعت 15:16

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: حضور باشکوه آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال به عنوان یک ضرورت ملی قطعا جواب دندان شکنی به بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد داد.


به گزارش پهره ؛ نبی بخش داودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 13 آبان امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با آرزوهای برباد رفته ‌ای که دشمنان در ذهن خود می‌ پرورانند مردم ایران در این راهپیمایی، شکوه و عظمت انقلاب را به رخ آنان می‌ کشند.
وی ادامه داد: این حضور پیام استقامت ملت ایران در مقابل توطئه های استکبار جهانی را به دنیا مخابره خواهد کرد.
فرماندار ایرانشهر با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و دلسرد کردن مردم افزود: مردمی که در طول دوران انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبان ارزش های انقلاب بوده اند امروز نیز باید با حفظ هوشیاری در برابر تصمیمات خصمانه دشمن در روز 13 آبان ایستادگی کرده و ثابت کنند که همواره پای آرمان های خود ایستاده اند.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی ملت و هم افزایی مردم و کارگزاران نظام بویژه راهنمایی ها و هدایت های رهبر معظم انقلاب تاکنون گردنه ها و دشواری های زیادی را پشت سر گذاشته و این بار نیز تحریم های ناجوانمردانه دشمنان را بی اثر خواهند کرد.
داودی حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان را مشت محکمی بر دهان تمام استعمارگران دنیا بویژه آمریکا دانست و افزود: حضور باشکوه در این راهپیمایی یک ضرورت ملی محسوب می‌ شود که در مراودات بین‌المللی بسیار مؤثر خواهد بود.
انتهای پیام//


کد مطلب: 422466

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422466/حضور-باشکوه-مردم-راهپیمایی-13-آبان-ضرورت-ملی

پهره
  https://www.pahreh.ir