توسط پزشکان طب سنتی جمعیت هلال احمر صورت گرفت

ارائه خدمات طب سنتی به بیش از ۲۰۰۰ زائر اربعین

8 آبان 1397 ساعت 16:19

مسئول درمانگاه طب سنتی جمعیت هلال احمر در کربلا با تشریح آمار خدمات طب سنتی به زائران اربعین گفت: در طول مدت برپایی این درمانگاه بیش از ۲۰۰۰ نفر خدمات تخصصی و عمومی ماساژ درمانی را دریافت کردند.


به گزارش پهره ؛ دکتر محمود رضا فریدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ارایه خدمات طب سنتی به زائران اربعین حسینی در کربلا اظهار کرد: تیم آکادمیک طب سنتی جمعیت هلال احمر که شامل ۲۶ پزشک متخصص طب سنتی و ماساژور است از ۲۰ مهرماه در کربلا حاضر شده و به زائران خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

مسئول درمانگاه طب سنتی جمعیت هلال احمر در کربلا به اشاره به خدمات مختلف این تیم افزود: با توجه به اینکه زائرین در اربعین اقدام به پیاده روی می کنند مشکلات مختلفی از جمله دردهای مفاصل، اسکلتی و عضلانی را دچار می شوند و  در همین راستا متخصصان طب سنتی ارائه خدمات می‌کنند و در تلاش هستند تا با بهترین کیفیت در خدمت زوار امام حسین(ع) باشند.
وی با اشاره به آمار خدمات ارائه شده گفت: از ۲۰ مهر تا یکشنبه هفتم مهرماه در درمانگاه طب سنتی خدمات مختلفی از جمله پانسمان تاول به ۱۹۹ نفر ارائه شد، ضمن اینکه در این مدت ۲۱۲۰ نفر ویزیت شدند و از این میان ۱۸۴۰ نفر ماساژهای عمومی و تخصصی را دریافت کردند.
 
انتهای پیام


کد مطلب: 422478

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422478/ارائه-خدمات-طب-سنتی-بیش-۲۰۰۰-زائر-اربعین

پهره
  https://www.pahreh.ir