پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۱۹
۰

سرمربی تیم ملی ژاپن به رقیب ” پرسپولیس ” در فینال آسیا هشدار داد

حاجیمه موریاسو : بازی در خانه پرسپولیس آن هم مقابل 90 تا 100 هزار تماشاگر اصلا کار ساده ای نیست
سرمربی تیم ملی ژاپن به رقیب ” پرسپولیس ” در فینال آسیا هشدار داد
به گزارش پهره ؛ سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا امروز مصاحبه ای از سرمربی تیم ملی ژاپن منتشر کرد که در این مصاحبه حاجیمه موریاسو به مربیان و بازیکنان کاشیما هشدار داد اگر به فکر قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند باید در همین بازی رفت کار را تمام کنند چون نتیجه گرفتن در بازی برگشت آن هم در آزادی تهران بسیار دشوار است.
حاجیمه موریاسو گفت:
«به عنوان یک ژاپنی واقعا دوست دارم کاشیما جام قهرمانی آسیا را بالا ببرد اما اعتراف می کنم پرسپولیس با پتانسیل و توانایی که این فصل از خود نشان داده نیز شایسته قهرمانی است و برتری مقابل این تیم اصلا آسان نخواهد بود».
سرمربی تیم ملی ژاپن ادامه داد:
«هر دو تیم اولین فینال آسیایی خود را تجربه می کنند و همین امر بر جذابیت های این فینال افزوده است.هم کاشیما هم پرسپولیس تاریخچه برجسته ای در فوتبال دو کشور دارند تا جایی که تنها جای خالی در ویترین افتخارات آنها قهرمانی آسیا است. با این شناخت اعتقاد دارم اگر آنتلرز دنبال قهرمانی است باید در خانه کار را تمام کند».
موریاسو با اعتراف به این که بازی در ورزشگاه آزادی تهران اصلا آسان نیست، تصریح کرد:
«بازی در خانه پرسپولیس آن هم مقابل ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تماشاگر اصلا کار ساده ای نیست. تنها کافی است به آمار بردهای این تیم در آزادی و شکست ناپذیری شان دقت کنید تا پی ببرید که بازی رفت چه اهمیتی دارد به همین خاطر بازیکنان کاشیما باید تلاش قابل توجهی انجام بدهند تا در ایباراکی با دست پر از زمین خارج شوند».
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه پیرو صحبت های حاجیمه موریاسو آمار بازی های خانگی پرسپولیس را منتشر کرد و مدعی شد استحکام پرسپولیس در هنگام بازی در استادیوم آزادی، یکی از دلایل اصلی حضور این تیم در فینال است چونپرسپولیس در تهران طی سال ۲۰۱۸ در
لیگ قهرمانان آسیا شکست نخورده است و از شش بازی ۵ برد و یک تساوی به ثبت رساند.
انتهای پیام//
 
کد مطلب: 422486
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *