در راهپیمایی 13 آبان ایرانشهر مطرح شد:

مردم ایران باز هم نشان دادند که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند/تحریم ها سبب تقویت اراده ی مردم ما برای ایستادگی در برابر زورگویی های امریکا شده است

13 آبان 1397 ساعت 12:27

فرماندار ایرانشهر : 13 آبان یک روز ملی است و مردم با حضور پر شور خود در این راهپیمایی به دشمنان ایران نشان دادند که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.


به گزارش پهره ؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی ، امام جمعه معزز شهرستان ایرانشهر در اجتماع راهپیمایان ایرانشهری ضمن تقدیر از حضور باشکوه آحاد مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان اظهار داشت: حضور پر شور شیعه و سنی در راهپیمایی 13 آبان نشان داد که دشمنان انقلاب اسلامی هیچگاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید.
امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد:پیامبران الهی در مبارزه با طاغوت و استکبار لحظه ای کوتاه نیامده اند و انقلاب اسلامی ادامه دهنده این راه خواهد بود. همچنان که امروزه قانون الله و قانون اسلام مبارزه بی امان با استکبار جهانی را می ‌خواهد.
وی بیان کرد: متاسفانه در بعضی از کشورهای اسلامی از جمله عربستان اسلام آمریکایی حاکم است.
حجت الاسلام ابطحی اظهار داشت: اسلامی که در آن مبارزه با طاغوت نباشد اسلام واقعی نیست.
نبی بخش داودی نیز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیعه و سنی با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کردند.
فرماندار ایرانشهر گفت: مردم ایران با حفظ اتحاد و همبستگی خودشان به دشمنان اجازه‌ نخواهند داد به اهداف پلیدشان از طریق تحریم ها دست پیدا کنند.
وی تصریح کرد: میزبانان شهر ولایت با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان حماسه ای دیگر را خلق کردند و شیعه و سنی این شهرستان 13 آبان امسال را با شکوه تر از سالیان گذشته برگزار کردند.
داودی اظهار داشت: 13 آبان یک روز ملی است و مردم با حضور پر شور خود در این راهپیمایی به دشمنان ایران نشان دادند که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.
داوودی در پایان گفت: تحریم های ظالمانه ی استکبار جهانی علیه مردم ایران نه تنها آمریکا و هم پیمانانشان را به اهداف خود نمی رساند بلکه سبب تقویت اراده ی مردم ما برای ایستادگی در برابر زورگویی و زیاده خواهی آنان خواهد شد.
انتهای پیام//


کد مطلب: 422496

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422496/مردم-ایران-باز-هم-نشان-دادند-پشتیبان-انقلاب-اسلامی-هستند-تحریم-سبب-تقویت-اراده-ی-ایستادگی-برابر-زورگویی-های-امریکا-شده

پهره
  https://www.pahreh.ir