يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷
۰
در راهپیمایی 13 آبان ایرانشهر مطرح شد:

مردم ایران باز هم نشان دادند که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند/تحریم ها سبب تقویت اراده ی مردم ما برای ایستادگی در برابر زورگویی های امریکا شده است

فرماندار ایرانشهر : 13 آبان یک روز ملی است و مردم با حضور پر شور خود در این راهپیمایی به دشمنان ایران نشان دادند که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.
مردم ایران باز هم نشان دادند که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند/تحریم ها سبب تقویت اراده ی مردم ما برای ایستادگی در برابر زورگویی های امریکا شده است
به گزارش پهره ؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی ، امام جمعه معزز شهرستان ایرانشهر در اجتماع راهپیمایان ایرانشهری ضمن تقدیر از حضور باشکوه آحاد مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان اظهار داشت: حضور پر شور شیعه و سنی در راهپیمایی 13 آبان نشان داد که دشمنان انقلاب اسلامی هیچگاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید.
امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد:پیامبران الهی در مبارزه با طاغوت و استکبار لحظه ای کوتاه نیامده اند و انقلاب اسلامی ادامه دهنده این راه خواهد بود. همچنان که امروزه قانون الله و قانون اسلام مبارزه بی امان با استکبار جهانی را می ‌خواهد.
وی بیان کرد: متاسفانه در بعضی از کشورهای اسلامی از جمله عربستان اسلام آمریکایی حاکم است.
حجت الاسلام ابطحی اظهار داشت: اسلامی که در آن مبارزه با طاغوت نباشد اسلام واقعی نیست.
نبی بخش داودی نیز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیعه و سنی با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کردند.
فرماندار ایرانشهر گفت: مردم ایران با حفظ اتحاد و همبستگی خودشان به دشمنان اجازه‌ نخواهند داد به اهداف پلیدشان از طریق تحریم ها دست پیدا کنند.
وی تصریح کرد: میزبانان شهر ولایت با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان حماسه ای دیگر را خلق کردند و شیعه و سنی این شهرستان 13 آبان امسال را با شکوه تر از سالیان گذشته برگزار کردند.
داودی اظهار داشت: 13 آبان یک روز ملی است و مردم با حضور پر شور خود در این راهپیمایی به دشمنان ایران نشان دادند که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.
داوودی در پایان گفت: تحریم های ظالمانه ی استکبار جهانی علیه مردم ایران نه تنها آمریکا و هم پیمانانشان را به اهداف خود نمی رساند بلکه سبب تقویت اراده ی مردم ما برای ایستادگی در برابر زورگویی و زیاده خواهی آنان خواهد شد.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422496
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *