يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۹:۰۳
۰

کشف بیش از 14 تن مواد غذایی فاسد توسط دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از کشف و معدوم سازی بیش از 14 تن موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسین بهداشت محیط در سطح حوزه تحت پوشش این دانشکده در مهرماه خبر داد.
کشف بیش از 14 تن مواد غذایی فاسد توسط دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر
به گزارش پهره ؛ دکتر فرهاد دادگر با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: بازرسین بهداشت محیط در ادامه تشدید بازرسی های مداوم در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن حساس موفق به کشف 14450 کیلوگرم مواد فاسد و غیرقابل مصرف انسانی و حیوانی شدند که با حضور مسئولین مربوطه در محل سایت زباله معدوم شدند.
وی در ادامه افزود: مواد کشف شده شامل انواع مواد غذایی از قبیل رب گوجه فرنگی، ماست، دوغ، نوشابه، کنسروجات ، ماهی و.... میباشند.
دادگر اظهار داشت : این مقدار کشفیات در 4976 بازدید از سطح حوزه دانشکده ععلوم پزشکی ایرانشهر انجام شده و برای 161واحد صنفی متخلف اخطاریه بهداشتی صادر و همچنین 11 واحد متخلف صنفی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ گردیدند.
دکتر فرهاد دادگر تصریح کرد : با افراد متخلفی که برای منافع شخصی خود سلامت شهروندان را به خطر بیندازند برابر مقررات برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در پایان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه اطلاع رسانی۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری لازم توسط بازرسین بهداشت محیط صورت پذیرد.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422499
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *