آزادی دو گروگان توسط سپاه شهرستان ایرانشهر در 24 ساعت گذشته

17 آبان 1397 ساعت 0:15

سپاه شهرستان ایرانشهر در پی آزادی دو گروگان از چنگال آدم ربایان اطلاعیه ای صادر کرد


به گزارش پهره، سپاه شهرستان ایرانشهر طی بیانیه ای از آزادی دو گروگان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
در متن این اطلاعیه آمده است:
باتوجه به گزارشهای گروگانگیری در شهرستان ایرانشهر، سپاه شهرستان ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی در حوزه مأموریتی خود و استفاده از توان ریش سفیدان منطقه، دیروز سه شنبه اقدام به رهایی فردی 22 ساله نمود.
گفتنی است: این فرد که سه روز قبل و بخاطر بدهی مالی و درگیری طایفه ای توسط یکی از اقوام خود ربوده شده بود، نهایتا دیروز در بهشت آباد بمپور آزاد و به خانواده اش در شهر قلعه گنج استان کرمان تحویل گردید.
در ادامه ی این اطلاعیه آمده است: همچنین فرد ربوده شده دیگری نیز بامداد امروز چهارشنبه و پس از 8 روز که بخاطر بدهی و اختلافات مالی به مبلغ 250 میلیون تومان در نصیرآباد شهرستان سرباز در چنگ ربایندگان بود با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و باز هم با استفاده از توان معتمدان و ریش سفیدان منطقه آزاد شد و به آغوش خانواده خود بازگشت.
سپاه شهرستان ایرانشهر در پایان ضمن تشکر و قدردانی از عموم مردم اعلام می کند با افرادی که موجب اختلال و برهم زدن نظم و امنیت جامعه اقدام به گروگان‌گیری می‌کنند برخورد قاطع و برای آنان اشد مجازات در نظر گرفته می‌شود. همچنین شماره تلفن 114 ستاد خبری سپاه به صورت 24 ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.
انتهای پیام//


کد مطلب: 422517

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422517/آزادی-دو-گروگان-توسط-سپاه-شهرستان-ایرانشهر-24-ساعت-گذشته

پهره
  https://www.pahreh.ir