ویزیت رایگان 300 بیمار توسط نماینده ایرانشهر

20 آبان 1397 ساعت 9:09

نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی بیش از 300 نفر را رایگان معاینه کرد.


به گزارش پهره ؛ نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در یک حرکت خداپسندانه بیش از 300 نفر از افراد بی بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی را بصورت رایگان طی 10 ساعت معاینه کرد.
دکتر محمد نعیم امینی فرد در گفتگو با خبرنگار ما هدف از اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران چشمی را در راستای تحول نظام سلامت و عدالت اجتماعی ذکر کرد و افزود : کمک به همنوعان یک وظیفه شرعی و انسانی است.
وی امکانات وخدمات چشم پزشکی در سیستان و بلوچستان را مطلوب دانست و گفت :در بیش از 20 سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 140 متخصص چشم تربیت ودر سطح استان وکشور مشغول بکار شده اند.
استادیار دانشگاه و فلوشيپ پیوند قرنیه، فیکوولیزر چشم افزود :مشکلات تغذیه ای و شرایط خاص آب و هوای سیستان و بلوچستان موجب شده میزان بیماران چشمی در استان 2تا 3 برابر میانگیر کشوری باشد.
دکتر امینی فرد بیان داشت : افراد دیابتی و کسانی که نزدیک بینی شدید دارند باید بعد از سن سی سالگی حتما مورد معاینه چشم قرار بگیرند و افرادعادی و کسانی هم که در معرض خطر نیستند بعد از چهل سالگی در اولین فرصت و بصورت دوره ای معاینه شوند. وی تصریح کرد :بیشتر مشکلات بینایی از بیماری های چشم مثل پیری چشم، آب آوردن چشم، بیماری های دیابت شبکیه و آب مروارید ناشی می شود.
وی افزود :تشخیص زودهنگام مشکلات چشمی می تواند تاثیر بسیار زیادی ارتقای سلامت بیماران چشمی داشته باشد. دکتر امینی فرد با اشاره به اینکه چشم یکی از اعضای مهم بدن انسان محسوب می‌شود به خانواده ها توصیه کرد که فرزندان خود را در بدوتولد و سنین رشد سه تا 10 سالگی مورد معاینه چشم قرار دهند.
گفتنی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 550 بیمار چشمی از سوی دکتر امینی فرد نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر بصورت رایگان ویزیت و درمان شدند.
انتهای پیام//


کد مطلب: 422551

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422551/ویزیت-رایگان-300-بیمار-توسط-نماینده-ایرانشهر

پهره
  https://www.pahreh.ir