يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۰۸
۰

طرح پایش میزان مصرف سوخت در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: طرح پایش میزان مصرف سوخت در میان مصرف کنندگان عمده و جزیی سیستان و بلوچستان از امروز/یکشنبه/ آغاز شد.
طرح پایش میزان مصرف سوخت در سیستان و بلوچستان آغاز شد
به گزارش پهره ؛ کورش بالادست در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرای این طرح حدود 180 نفر از کارشناسان مناطق 31 گانه شرکت فرآورده‌های نفتی کشور به شهرستانهای مختلف تحت پوشش این شرکت در سیستان و بلوچستان اعزام شدند.
وی افزود: این افراد به مدت 10 روز طرح پایش میزان مصرف را در محل جایگاههای سوخت و خودروهای سنگین بین شهری و درون شهری، ادارات و بخش کشاورزی انجام می دهند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان مصرف سالانه چهار فرآورده نفتی در حوزه این شرکت را در سیستان و بلوچستان 2 میلیارد لیتر عنوان کرد و افزود: امید است در قالب این طرح بتوانیم آمار دقیق از نیازهای استان در بخش های مختلف سوخت ارائه شود.
به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با 62 جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.
شهرستانهای جنوبی استان شامل چابهار، کنارک، نیکشهر ، سرباز و ایرانشهر تحت پوشش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار هستند.

انتهای پیام //
کد مطلب: 422556
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *