چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۵۹
۰
در جلسه هیئت دولت

استاندار جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد+سوابق

در جلسه امروز هیئت دولت استاندار جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد.
استاندار جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد+سوابق
به گزارش پهره ؛ به نقل از عصرهامون ، در جلسه امروز هیئت دولت استانداران همدان، کرمان، زنجان و سیستان و بلوچستان ‌انتخاب شدند، در این بین کلید استانداری سیستان و بلوچستان به احمدعلی موهبتی رسید تا وی به عنوان هجدهمین استاندار سکان پهناورترین استان کشور را به دست گیرد.
دانیال محبی نیا استاندار کنونی سیستان و بلوچستان آذر ماه سال گذشته به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان انتخاب شد اما پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان مجبور است با صندلی خود ظرف روزهای آینده خداحافظی کند و سکان استانداری را به موهبتی بسپارد.

موهبتی کیست؟
اما استاندار جدید سیستان و بلوچستان نه تنها با این استان غریبه نیست بلکه بیشتر مسئولیت های خود را در جنوب شرق ایران تجربه کرده است، موهبتی سمت‌ها و فعالیت‎های مختلفی را در کارنامه کاری خود دارد که بیشتر آن‌ها در سیستان و بلوچستان بوده است. از فرمانداری شهر سراوان در دولت اصلاحات بگیرید تا مدیرکلی حراست استانداری سیستان و بلوچستان و فرمانداری شهرستان‌های چابهار و تربت حیدریه و مشهد در دولت تدبیر و امید در رزومه موهبتی دیده می‌شود.
وی فارغ‌التحصیل رشته کشاورزی گرایش آبیاری از دانشکده کشاورزی زابل است و گفته می شود با یکی از استانداران سابق سیستان وبلوچستان نیز نسبتی فامیلی دارد.

انتهای پیام//
کد مطلب: 422610
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *