پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۱۳
۰

توزیع 1500 بسته آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند روستاهای ایرانشهر

رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر از توزیع بیش از 1500 بسته آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم مناطق روستایی شهرستان ایرانشهر خبرداد.
توزیع 1500 بسته آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند روستاهای ایرانشهر
محمدرضا کرد ، رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر از توزیع بیش از 1500 بسته آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق روستایی ایرانشهر و همزمان با سراسر استان خبر داد و به خبرنگار پهره گفت : از 13 آبان و همزمان با روز دانش آموز ، جمعیت هلال احمر استان ارسال بسته های آموزشی و نوشت افزار به مناطق محروم را شروع کرده است که خوشبختانه این طرح در شهرستان ایرانشهر نیز اجرا شد.
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر گفت : بسته های آموزشی و لوازم التحریر شامل کیف ، دفتر و ... در بین دانش آموزان بخش مرکزی شهرستان ایرانشهر ، دهستان دامن ،دبستان تبوک تاروان و دبستان شهید امانی کهنو توزیع گردید.
محمدرضا کرد اظهار داشت : ارزش ریالی این بسته های آموزشی و لوازم التحریر بالغ بر 100 میلیون ریال است.
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر گفت: ایجاد انگیزه میان دانش آموزان برای فراگیری علم و دانش و ترویج نوع دوستی بین آنان از جمله اهداف این طرح است.



کرد افزود: خیران عزیز می توانند در این حرکات خداپسندانه که در جهت برطرف کردن نیازها و خواسته های مردم محروم روستایی است با جمعیت هلال احمر استان و شهرستان ایرانشهر همکاری داشته باشند و در این امر خیر سهیم شوند.

انتهای پیام//
کد مطلب: 422626
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *