امام جمعه اهل سنت ایرانشهر :

تربیت اسلامی باید مد نظر والدین باشد / والدین نباید در امر تربیت فرزندان کوتاهی کنند

25 آبان 1397 ساعت 14:38

مولوی کریم زایی : خانواده نقطه آغاز تربیت فرزندان است و باید تربیت اسلامی مد نظر والدین باشد و در این زمینه از الگویی درست همراه با موازین شرعی و دین مبین اسلام بهره گیرند.


به گزارش پهره ؛مولوی عبدالصمد کریم زایی، امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت تربیت صحیح و اسلامی فرزندان از دیدگاه اسلام گفت: والدینی که در این امر کوتاهی کنند گرفتار عذاب الهی و آتش جهنم می‌شوند.
مولوی عبدالصمد کریم زایی در بخشی از خطبه های نماز جمعه افزود: خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی، آسیب پذیری زیادی دارد که اگر این آسیب ها کنترل نشوند به جامعه لطمه می‌زند.
وی گفت: خانواده نقطه آغاز تربیت فرزندان است و باید تربیت اسلامی مد نظر والدین باشد و در این زمینه از الگویی درست همراه با موازین شرعی و دین مبین اسلام بهره گیرند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر به مراحل بلوغ فکری و جسمی کودکان اشاره کرد و گفت: هرگونه کم کاری در خصوص تربیت فرزندان آسیب های فردی و اجتماعی را به دنبال دارد و اگر می خواهیم که جامعه ای مترقی و متعالی داشته باشیم باید در تربیت فرزندان حساسیت بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: مقصر اصلی جوانانی که گرفتار ناهنجاری های اجتماعی، اعتیاد، منکرات و فساد می‌شوند والدین آنها هستند.
مولوی کریم زایی بیان کرد: نیروی انتظامی هم وظیفه دارد با افراد مخل امنیت و جوانان منحرف برخورد کند زیرا اینگونه افراد آسایش و آرامش جامعه را بر هم می‌زنند.
انتهای پیام//


کد مطلب: 422645

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422645/تربیت-اسلامی-باید-مد-نظر-والدین-باشد-نباید-امر-فرزندان-کوتاهی-کنند

پهره
  https://www.pahreh.ir