دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۵۸
۰
در نشست خبری فرمانده سپاه ایرانشهر با اصحاب رسانه مطرح شد؛

برگزاری ۴۱ برنامه در هفته بسیج سال ۹۷ در ایرانشهر/ اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم جهت کمک به طرح های محرومیت زدایی

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: در هفته بسیج سال ۹۷، چهل و یک برنامه در شهرستان ایرانشهر برگزار می‌شود.
برگزاری ۴۱ برنامه در هفته بسیج سال ۹۷ در ایرانشهر/ اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم جهت کمک به طرح های محرومیت زدایی
به گزارش پهره , سرهنگ پاسدار حسین پودینه فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج انجام شد از اجرا و برگزاری ۴۱ برنامه که در سطح حوزه، پایگاه های مقاومت این شهرستان برگزار می شود، خبر داد.
وی افزود: دیدار با امام جمعه شهرستان، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم ، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی ، نشست های روشنگری برای اقشار مختلف جامعه ، اجرای میز خدمت در روستاهای دور افتاده ، برگزاری همایش جهادگران بسیجی ، کمپین و همایش حمایت از مردم مظلوم ، پیاده روی سلامت ، جشنواره بومی و محلی در دهستان ابتر با شرکت ۱۵ تیم محلی و ویزیت رایگان از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج در ایرانشهر برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با اشاره به ظلم بزرگی که به مردم مظلوم یمن در جنگی نابرابر توسط عربستان سعودی در حال رخ دادن است ، گفت : کمپین و همایش حمایت از مردم مظلوم یمن که یکی از موضوعاتی است که در سطح بین الملل در حال پیگیری است در هفته بسیج انجام خواهد گرفت و از تمامی فعالین رسانه ها و فضای مجازی دعوت میکنیم در این کمپین مشارکت داشته باشند تا مردم مظلوم یمن هرچه زودتر از زیر آتش و ظلم سعودی های جنایتکار رهایی یابند.
سرهنگ پودینه ادامه داد :  اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم جهت کمک به طرح های محرومیت زدایی جزو برنامه های اصلی هفته بسیج است که در این راستا تعداد ۴ خانه محروم در مناطق بزمان و عباس آباد و یک خانه عالم در شهر ایرانشهر در حال ساخت هستند.
پودینه خاطر نشان کرد: در سال جاری هفته بسیج با هفته وحدت تقارن دارد از این رو بخش دیگری از برنامه ها محور آن تعامل و وحدت میان اقوام و مذاهب خواهد بود.
سرهنگ پودینه گفت : برای اولین بار ویزیت رایگان بیماران با مجهزترین امکانات در سطح منطقه در قالب پروژه ای جامع انجام خواهد شد که در آن ۵ پزشک متخصص بسیجی حضور دارند.
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت : همایش روایتگری چهل سال انقلاب اسلامی در سطح مدارس از برنامه های این هفته است که گروههای مختلفی در این خصوص ساماندهی شده اند تا چهل سال خدمات و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سطح مدارس بیان کنند .
پودینه با توجه به در‌حال ساخت و افتتاح بودن چندین پایگاه بسیج در سطح شهرستان اضافه کرد: گشت های محله محور نیز جهت رفاه و خدمت به مردم منطقه در حال انجام است.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422703