دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ۲۳:۰۹
۰
به مناسبت هفته بسیج ؛

دیدار فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با امام جمعه این شهرستان

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر و امام جمعه معزز این شهرستان در آستانه هفته بسیج و هفته وحدت با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
دیدار فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با امام جمعه این شهرستان
به گزارش پهره ؛ سرهنگ پاسدار حسین پودینه ، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر عصر امروز و در دیدار با امام جمعه ایرانشهر گفت:
هفته بسیج امسال که با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» نام گذاری شده است، همانند سالهای گذشته از 29 آبان تا 5 آذر برگزار می شود و با سالروز میلاد مسعود پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) و هفته وحدت تقارن دارد که از این ظرفیت به نحو احسن در برنامه‌ریزی‌ها بهره مند خواهیم شد.
سرهنگ پودینه با اشاره به اینکه در آخرین روز هفته بسیج،بسیجیان شهر میزبانان ولایت اقتدار، عزت و عظمت بسیج را به نمایش خواهند گذاشت گفت: برنامه‌های 5 آذر حماسه حضور بسیجیان در نواحی مقاومت بسیج است و در تمامی نواحی سطح شهرستان بسیجیان برای نمایش دستاورد‌های بسیج و عزت و اقتدار و اخلاص بسیج تجمع خواهند کرد.
امام جمعه ایرانشهر نیز با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: داشتن اخلاص، ایمان و روحیه شهادت ‌طلبی از مهم ‌ترین ویژگی ‌های بسیجیان است.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: ایستادگی ملت با بصیرت ایران و تفکر بسیج هیچ گاه اجازه زیاده‌ خواهی‌ به دشمنان اسلام را نمی دهد زیرا روحیه بسیجی در بین آحاد مردم باعث خنثی شدن توطئه آنان شده است.

انتهای پیام //
کد مطلب: 422713
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *