دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۳
۰
در تجمع 2 هزار نفری بسیجیان ایرانشهر مطرح شد؛

راه پیشرفت ما از مسیر آمریکا و اروپا نمیگذرد/ دوره افول آمریکا فرا رسیده است/ تفکر بسیجی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

صبح امروز همایش "شکوه مقاومت" با حضور گسترده هزاران بسیجی شیعه و سنی از اقشار مختلف در مصلی بزرگ ایرانشهر برگزار شد.
راه پیشرفت ما از مسیر آمریکا و اروپا نمیگذرد/ دوره افول آمریکا فرا رسیده است/ تفکر بسیجی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی
به گزارش پهره صبح امروز به مناسبت آخرین روز از هفته بسیج، همایش "شکوه مقاومت" به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور امام جمعه اهل سنت و فرمانده سپاه شهرستان ، فرماندار ، دادستان ایرانشهر ، اعضای شورای شهر ، مسئولین نظامی و سیاسی شهرستان ، ریش سفیدان و سران طوایف ، علما و روحانیون ، خانواده شهدا و جانبازان و بیش از 2 هزار بسیجی شیعه و سنی از اقشار مختلف در مصلی بزرگ ایرانشهر برگزار گردید.
سرهنگ پودینه فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در این مراسم با تبریک سالروز تشکیل ارتش بیست میلیونی بسیج گفت :  امام راحل می فرماید من از خداوند می خواهم که مرا با بسیجیان محشور کند چرا که افتخارم در این دنیا این است که خود یک بسیجی هستم .
سرهنگ پودینه گفت : زیباترین تفسیر از تفکر بسیجی را امام خمینی ارائه داده است که با توجه به این تفسیر میتوان به بخشی از تفکر بسیجی اشاره کرد: تبعیت از ولایت ، ایمان و اخلاص ، خدامحوری ، اطاعت آگاهانه، عدالت خواهی، عقل گرایی و دوری از افراط و تفریط ، شهادت طلبی عاشقانه، قناعت و توازع ، صلابت و کوبندگی ، غیرت و جوانمردی و ... همگی از ویژگی های خاص تفکر بسیجی هستند.
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر اظهار داشت : ما امروز و بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به تفکر بسیجی داریم زیرا بسیج در همه زمینه های تخصصی ، عقیدتی و فرهنگی و سازندگی این آمادگی را دارد که با تمام توان در خدمت مردم بوده و با همکاری دولت میتواند بخشی از مشکلات کشور و منطقه را حل کند.
معاون سیاسی سپاه سلمان نیز در این مراسم گفت : این تجمعات برای دوستان امیدواری و برای دشمنان پیام یاس و ناامیدی همراه دارد.
دکتر یاسر میر اظهار داشت : امروز تفکر بسیجی و مدیریت بسیجی الگوی بسیاری از ملتهای آزادی خواه است.  این تفکر به کشورهای مختلف صادر شده و ما به آنها الگو دادیم تا در برابر استکبار بایستند.در حالی که در عراق تمامی ارتش این کشور در مقابل داعش شکست خورده بود اما آنچه که باعث شد این کشور در مقابل گروههای تروریستی و اربابان آنها تسلیم نشود مدلی از بسیج بود که در عراق پیاده شد تا امروز اثری از این گروههای تکفیری در منطقه نباشد.
وی گفت :  بسیج مردمی است و امروز همه اقشار در بسیج حضور دارند و به همین خاطر این نهاد یک نهاد اثرگذار است و هرجایی وارد شده مایه ی خیر و برکت بوده و نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده است.
 
 

دکتر میر ادامه داد : دوره افول آمریکا فرا رسیده است. دولت هایی که دوست و همراه آمریکاییها بودند امروز به دنبال ارتش اروپایی هستند تا از زیر سیطره امریکا بیرون بیایند.
معاون سیاسی سپاه سلمان با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی گفت : یکی از برکات این انقلاب استقلال سیاسی کشور است همانطور که امروز خودمان برای کشورمان تصمیم میگیریم و مردم سالاری دینی بر ایران عزیز حاکم است که به برکت این انقلاب اسلامی این زیرساخت ها و توانمندی ها را باید قدر بدانیم و شکرگذار باشیم .
یاسر میر اظهار داشت : در عرصه اقتصادی مشکلاتی داریم که راه حل عبور از این مشکلات ، مدیریت جهادی است. دشمن با جنگ اقتصادی ، جنگ روانی و رسانه ای میخواهد ملت مارا شکست دهد اما باید به آنها بگوییم ما ملتی مقاوم و ولایی هستیم که هیچگاه تسلیم نخواهیم شد و با تکیه بر نیروی جوان کشور و استفاده از تجربه پیشکسوتها میتوانیم از این جنگ و توطئه دشمن هم عبور کنیم.
دکتر میر با تکیه بر سخنان مقام معظم رهبری گفت : راه پیشرفت ما از مسیر امریکا و اروپا نمیگذرد و با تکیه بر توانمندی های داخلی میتوانیم دشمن را شکست داده و از این راه سربلند بیرون بیاییم.
یاسر میر با توجه به اهمیت وحدت در جامعه اسلامی گفت : هرکس بر طبل تفرقه بکوبد آن فرد نه شیعه است و نه سنی . بسیجی واقعی امروز کسی است که برای اعتلای اسلام و برای اعتلای انقلاب و حل مشکلات مردم تلاش کند . هر کس تفکر الهی داشته باشد و با بصیرت حرکت کند قطعا یک بسیجی مخلص و واقعی است.
گفتنی است در انتهای این مراسم از بسیجیان نخبه و برتر شهرستان ایرانشهر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام//
 
کد مطلب: 422746
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *