ارسال ۱۸۵۰ اثر به جشنواره ملی عکس‌نگاران

12 آذر 1397 ساعت 12:45

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: تعداد یک‌هزار و ۸۵۰ عکس از طبیعت و واقعیات اجتماعی استان، جهت شرکت در بخش ویژه جشنواره ملی عکس‌نگاران، به دبیرخانه ارسال شده است


به گزارش پهره ؛ حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد یک‌هزار و ۸۵۰ عکس از طبیعت و واقعیات اجتماعی استان، جهت شرکت در بخش ویژه جشنواره ملی عکس‌نگاران، به دبیرخانه ارسال شده است.
وی با بیان اینکه در دومین جشنواره ملی عکس‌نگاران علاوه بر بخش اردویی، بخش ویژه نیز راه‌اندازی شده است، افزود: در این بخش عکس‌هایی که در سال‌های گذشته از نقاط مختلف سیستان و بلوچستان گرفته شده در دو بخش طبیعت و مستند اجتماعی داوری و ۳۰ اثر انتخاب می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه بخش اردویی این جشنواره نیز از ۹ آذرماه آغاز شده و امروز، ۱۲ آذرماه به پایان می‌رسد، ادامه داد: در این بخش از بین ۳۶۵ نفر شرکت‌کننده، ۳۰ عکاس انتخاب و ۲۱ عکاس نیز به‌صورت آزاد شرکت کردند که در قالب گروه‌های چند نفره، به عکاسی در نقاط مورد علاقه خود در شهرهای زابل، زاهدان، ایرانشهر، سراوان و چابهار پرداختند.
وی یادآور شد: جشنواره ملی عکس‌نگاران، با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های استان و نشان دادن زوایای پنهان پهناورترین استان کشور، سال گذشته برای نخستین بار با حضور ۴۵ عکاس و در قالب یک اردوی چهار روزه برگزار شد.
مسگرانی بیان کرد: آثار شرکت‌کنندگان ۱۴ آذرماه توسط سه داور ملی و یک داور استانی ارزیابی می‌شود و در اختتامیه جشنواره از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام//


کد مطلب: 422758

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422758/ارسال-۱۸۵۰-اثر-جشنواره-ملی-عکس-نگاران

پهره
  https://www.pahreh.ir