پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۷
۰
آخرین جزئیات حادثه انفجار بمب در چابهار؛

شمار شهدای حادثه به 2نفر رسید/تکذیب شهادت فرمانده انتظامی چابهار/ حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه درمحل حادثه

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: صیح امروز یک بمب در یکی از خیابان های چابهار منفجر شد.
شمار شهدای حادثه به 2نفر رسید/تکذیب شهادت فرمانده انتظامی چابهار/ حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه درمحل حادثه
به گزارش پهره ؛ صبح امروز صدای انفجار مهیبی در شهرستان چابهار به گوش رسید.
محمد هادی مرعشی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: دقایقی قبل صدای انفجار در یکی از خیابان های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند. 
وی افزود: این بمب در داخل یک خودرو کارگزاری شده بود که در نزدیکی یکی از پاسگاه های انتظامی منفجر شده است. 
مرعشی تصریح کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت می باشند که به زودی اخبار تکمیلی اعلام می شود.

دشمن به مقابله با مردم برخواسته است
رحمدل بامری فرماندار چابهار در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در این خصوص اظهار کرد: ساعت 9 و 55 دقیقه صبح امروز عوامل استکبار و دشمن خوناشام، یک عامل انتحاری با یک دستگاه خودروی وانت نیسان را که مواد منفجره به همراه داشته را با هدف انجام عملیات انتحاری به مقر انتظامی چابهار نزدیک می کند که با هوشیاری نیروهای انتظامی و عمل به موقع آنان این فرد نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد و وارد ستاد انتظامی شود.


وی ادامه داد: پس از آنکه فرد شرور نتوانستند به مقر انتظامی چابهار وارد شود در مقابل درب این نهاد اقدام به انفجار مواد منفجره کرده که متاسفانه در این حادثه تاکنون دو نفر شهید و چند نفر زخمی شدند.

دشمن آرزوی اختلاف انداختن بین ملت و نظام رابه گور می برد
به گفته این مسئول تعدادی از مجروحین از مردم و کاسبان منطقه بودند و این اقدام نشان می دهد دشمن درون ما به مقابله با مردم برخواسته است، مردمی که پای نظام، انقلاب و ارزش های آن ایستاده و برای امنیت کشور جان خود را نثار می کنند.
بامری ادامه داد: دشمن این آرزو را با خود به گور می برد که با چنین اقداماتی بتواند خللی در منطقه و مردم به وجود آورد، اکنون شهر در حالت عادی به سر می برد.

دو شهید و ۲۳ زخمی طی حمله انتحاری در چابهار
رئیس بهداشت و درمان چابهار در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ساعتی قبل طی دو انفجار در درب ورودی مرکز فرماندهی انتظامی محل چهارراه کوزه چابهار هنگامی که خودروی انتحاری قصد ورود به محل انتظامی را داشته یک سرباز و یک نیروی کادر شهید می شوند.
وی با اشاره به انتقال ۹ زخمی در دقایق اولیه انفجار از محل حادثه به بیمارستان افزود: نیروهای اورژانس چابهار با انتقال ۹ مجروح به وسیله آمبولانس اقدام به عملیات اورژانسی کردند و سه مجروح نیز توسط نیروهای مردمی به بیمارستان منتقل شده است.
اعلایی حال دو نفر از مجروحین را وخیم اعلام و تاکید کرد: در این حمله کلیه اقدامات اورژانسی به صورت ویژه رسیدگی و مداوا در حال انجام می باشد.
رئیس بیمارستان چابهار نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در این حادثه دو سرباز شهید شدند و طی آخرین آمار تعداد ۲۳ زخمی در بیمارستان در حال مداوای فوری توسط کلیه کادر پزشکی بیمارستان می باشند.
حضور سردار پاکپور در محل حادثه تروریستی چابهار
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در محل عملیات تروریستی چابهار حضور داشت، با اشاره به عملیات تررویستی امروز گفت: صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است.
وی افزود: در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند. این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بنده و فرمانده قرارگاه قدس سپاه در محل عملیات تروریستی هستیم، تاکید کرد: متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.
سردار پاکپور با بیان اینکه شهر در امنیت کامل است، اظهار داشت: نیروهای سپاه در محل حضور دارند و هوشیار هستند.
وی در ادامه اظهار کرد: اخبار منتشره توسط برخی رسانه‌های و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه فرمانده انتظامی چابهار در این عملیات تروریستی به شهادت رسیده، کذب است و اصلا خودروی انتحاری نتوانسته به داخل مقر فرماندهی انتظامی چابهار وارد شود.
 
اسامی شهدا اعلام شد
در این حادثه ستوان دوم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده به مقام رفیع شهادت نائل شدند.
گفته می‌شود گروهک تروریستی انصارالفرقان مسوولیت حادثه چابهار را بر عهده گرفته است.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422768
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *