تعویض کفپوش سالن مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان ایرانشهر با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان

18 آذر 1397 ساعت 15:32

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت : با توجه به جوانان مستعد و با ظرفیت شهرستان ایرانشهر و نیاز مبرم ورزشکاران به سالن ورزشی استاندارد و مناسب، طرح تعویض کفپوش سالن ورزشی شهید آرژنگ در دستور کار اداره کل قرار گرفت.


به گزارش پهره ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان از تعویض کفپوش سالن ورزشی شهید آرژنگ شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت: در راستای توسعه و گسترش ورزش همگانی و فرهنگ سلامت جهت جلوگیری از آسیب دیدگی ورزشکاران، کفپوش سالن مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان ایرانشهر با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تعویض شد.

 ادهم کرد در ادامه افزود: با توجه به جوانان مستعد و با ظرفیت شهرستان ایرانشهر و نیاز مبرم ورزشکاران به سالن ورزشی استاندارد و مناسب، طرح تعویض کفپوش سالن ورزشی شهید آرژنگ در دستور کار اداره کل قرار گرفت و پس از جمع آوری کفپوش پیشین و زیرسازی  مقاوم سالن، کفپوش جدید نصب و آماده استفاده ورزشکاران و جوانان این خطه قرار گرفت.

انتهای پیام//
 


کد مطلب: 422785

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422785/تعویض-کفپوش-سالن-مجموعه-ورزشی-شهید-چمران-شهرستان-ایرانشهر-اعتباری-بالغ-180-میلیون-تومان

پهره
  https://www.pahreh.ir