جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۰
۰
در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر مطرح شد؛

دشمنان پیشرفتهای ایران را زنگ خطری برای خود میدانند/ حوزه و دانشگاه وظایف مشترکی را برای نمود عملی وحدت بر عهده دارند

امام جمعه ایرانشهر گفت : پیشرفت های ایران اسلامی باعث خوشحالی دوستان و خشم دشمنان شده است.
دشمنان پیشرفتهای ایران را زنگ خطری برای خود میدانند/ حوزه و دانشگاه وظایف مشترکی را برای نمود عملی وحدت بر عهده دارند
به گزارش پهره ؛ امام جمعه ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان گفت: پیشرفتهای ایران اسلامی در تمام زمینه ها بسیار زیاد بوده و دشمنان همیشه از این موضوع هراس داشتند.امروز هم میبینیم که دشمنان از پیشرفت ها و توان موشکی، علمی و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران خشمگین هستند.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: دشمنان پیشرفت های ایران اسلامی را زنگ خطری برای خود میبینند در حالی که میدانند این پیشرفت ها کشور را در بسیاری از عرصه ها به خودکفایی رسانده است.
ابطحی ادامه داد : جوانان ما باید در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت های بیشتر در زمینه های مختلف علوم و همین توان موشکی تلاششان را بیشتر کنند.
وی با اشاره به حوزه و دانشگاه نیز گفت: کسب علم و دانش و وحدت در مقابله با نفوذ بیگانگان و همگرایی در عمل از وظایف مشترک حوزه و دانشگاه است.
امام جمعه ایرانشهر بیان داشت: حوزه و دانشگاه وظایف مشترکی را برای نمود عملی وحدت بر عهده دارند که وحدت حوزه و دانشگاه در دفاع از نظام و وحدت در نگاه دینی از سوی حوزه و دانشگاه و تابعیت از ولایت فقیه از جمله آنهاست.

امام جمعه ایرانشهر در ادامه خطبه های نماز به مشکلات سوخت در ایرانشهر اشاره کرد و گفت: صف های طولانی سوخت در ایرانشهر داد مردم را درآورده و مسئولان باید چاره ای برای این موضوع بیاندیشند و با تدبیر درست این معضل را حل کنند.

انتهای پیام//
کد مطلب: 422811
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *