سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۷
۰
فرمانده انتظامی ايرانشهر خبر داد

آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر/دستگیری 47معتاد و خرده فروش مواد مخدر

فرمانده انتظامی ايرانشهر گفت: با هدف مبارزه با افزایش چشمگیر خرده فروشی مواد مخدر و حضور معتادین متجاهر در این شهرستان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر آغاز شد.
آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر/دستگیری 47معتاد و خرده فروش مواد مخدر
محمود سعادتی امروز در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به آغاز طرح امنیت اجتماعی در ایرانشهر ، اظهار کرد:
پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با همکاری کلانتری های ایرانشهر برای مقابله با آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد و حضور معتادین پر خطر در اجتماع، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر را به اجرا در آورد.
فرمانده انتظامی ايرانشهر با بیان اقدامات انجام شده در این طرح بزرگ، افزود: در این طرح ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با استفاده از توان اطلاعاتی و عملیاتی خود پس از شناسایی چند محل تجمع و حضور معتادان پرخطر در چند عملیات مجزا اقدام به دستگیری و جمع آوری این افراد کرد.
وی خاطرنشان کرد: از آغاز این طرح تاکنون 42 معتاد متجاهر جمع آوری شده و 5 خرده فروش مواد مخدر به همراه مقادیری انواع مواد افیونی و آلات استعمال دستگیر شدند.
سعادتی با تاکید بر ادامه این طرح تاپاکسازی کامل منطقه، تصریح کرد: برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد افیونی تا جمع آوری و دستگیری تمامی آنان ادامه خواهد داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده تا پس از ترک به آغوش اجتماع بازگردند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 422836
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *