جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۴
۰
در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر مطرح شد؛

عاقبت انتخاب نمایندگان لیستی، جز رانت خواری نیست/4 دانش آموز بیگناه در آتش سهل انگاری مسئولین سوختند

امام جمعه ایرانشهر گفت : هرکس نمایندگان لیستی را به مجلس راه دهد، عاقبتش رانت خواری است و مردم نباید درباره انتخاب نمایندگان خودشان با بی دقتی رفتار و آنها را با لیست انتخاب کنند.
عاقبت انتخاب نمایندگان لیستی، جز رانت خواری نیست/4 دانش آموز بیگناه در آتش سهل انگاری مسئولین سوختند
به گزارش پهره ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار کرد: نباید گول ظاهر دنیا را بخوریم و در سختی های دنیا بی صبری و ناشکیبایی نکنیم زیرا پس از هر سختی قطعا آسانی است.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به لایحه FATF و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی گفت : این توافقها ظاهر و عنوان های قشنگی دارد اما قطعا به نفع ما نخواهد بود ، همانگونه که برجام به نفع ملت ایران نبود.
وی گفت : البته برجام یک مزیت داشت و آنهم ثابت شدن غیر قابل اعتماد بودن آمریکا برای ملت ایران بود.
ابطحی اظهار داشت: آمریکایی ها می خواهند با تصویب لایحه ضد پولشویی ما را بیشتر در تنگنا قرار دهند و آنقدر به مراودات مالی ایران دست پیدا کنند تا دیگر نتوانیم تحریم های ظالمانه را دور بزنیم و مسئولین ما باید آگاه باشند.
حجت الاسلام ابطحی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز ایرانشهر با اشاره به حاشیه سازی ایجاد شده در خصوص محمد باسط درازهی در فضای کشور گفت : یک بحث شخصی که هر روز بین اشخاص پیش می آید را نباید به مسائل قومی و مذهبی ربط بدهیم و این اشتباه بسیار بزرگی است.
وی تاکید کرد: همزمان با جلسه غیر علنی مجلس برای موضوع درگیری نماینده سراوان، 4 کودک بی گناه در آتش سهل انگاری مسئولین میسوزند اما مجلس آنقدر به این مساله شخصی اهمیت داد که به این فاجعه بزرگ توجه نداشت.
امام جمعه ایرانشهر همچنین با اشاره به دقت مردم در انتخاب نمایندگان شهرخود، گفت : هرکس نمایندگان لیستی را به مجلس راه دهد، عاقبتش رانت خواری است و مردم نباید درباره انتخاب نمایندگان خودشان با بی دقتی رفتار و آنها را با لیست انتخاب کنند.
 ابطحی با توجه به میلاد حضرت مسیح(ع) در هفته پیش رو نیز گفت : مسیح (ع) پیامبر بزرگ الهی و صاحب کتاب است اما رفتار دولتهای مسیحی هیچ گونه شباهتی به این پیامبر بزرگ الهی ندارد.
وی با اشاره به 5 دی ماه و سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی اظهار داشت: زمانی که ضد انقلاب کمر بسته بود تا به اسلام ضربه بزند و با هواپیما ربایی به اهداف شوم خود برسد، حضرت امام(ره) سپاه پاسداران را ماموریت داد تا حفاظت هواپیما را تاسیس کنند و آنهانیز ماموریتشان را به نحو احسن انجام دادند.
سید شجاع الدین ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: تقدیم 70 شهید و 650جانباز و ارائه خدمت حفاظتی در 65 فرودگاه و خنثی سازی بیش از صدمورد اقدام به هواپیما ربایی در روی زمین سند موفقیت سپاه حفاظت هواپیمایی است.

انتهای پیام//
 
کد مطلب: 422844
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *