بازیکن خارجی در راه پرسپولیس ؛ برانکو گزینه مورد نظرش را انتخاب کرد

2 دی 1397 ساعت 8:57

برانکو در بازگشت به ایران، بازیکن خارجی مدنظرش را به باشگاه معرفی خواهد کرد تا مقدمات حضورش در پرسپولیس فراهم شود.


به گزارش پهره ؛ سرخپوشان پایتخت از دیروز تعطیلات نیم فصلشان را شروع کرده اند و کل تیم تا ۱۲ دی ماه تعطیل است.بر اساس اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد برانکو سرمربی این تیم یک مهاجم کروات و یک مهاجم مجارستانی را پسندیده و احتمال جذب آنها وجود دارد.
برانکو  سرمربی پرسپولیس به همراه دستیارانش راهی کرواسی شده تا به استراحت بپردازد و بازیکنان نیز هر کدام در شهر و دیاری مشغول استفاده از تعطیلات هستند. به همین علت اخبار اطراف این باشگاه نیز کاهش پیدا می‌کند. با این حال برانکو بی خیال تیمش نیست و برای بازگشت برنامه‌های زیادی دارد. او بخشی از برنامه هایش مثل زمان تمرین و حضور در اردوی قطر را در اختیار باشگاه قرار داده و منتظر است تا اتفاقات خوبی رخ بدهد.
سرخپوشان پایتخت باوجود جذب شریفی، ترابی، رفیعی و شیری یک جای خالی در فهرست بزرگسالان دارند و این جای خالی با خروج نام انصاری و انتقال علیپور به فهرست زیر ۲۵ ساله‌ها به سه جای خالی می‌رسد.
سرمربی پرسپولیس ولی بیشتر نفراتی که می خواهد زیر بیست و سه سال هستند که شش جای خالی دارد و خروج نام انصاری از لیست به این دلیل خواهد بود که بتواند بیش از شش بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی جذب کند. برانکو گویا نفرات مازاد دیگری هم دارد که با توجه به جذب بازیکن درباره شان تصمیم گیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 422859

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422859/بازیکن-خارجی-راه-پرسپولیس-برانکو-گزینه-مورد-نظرش-انتخاب

پهره
  https://www.pahreh.ir