يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ۰۸:۵۷
۰

بازیکن خارجی در راه پرسپولیس ؛ برانکو گزینه مورد نظرش را انتخاب کرد

برانکو در بازگشت به ایران، بازیکن خارجی مدنظرش را به باشگاه معرفی خواهد کرد تا مقدمات حضورش در پرسپولیس فراهم شود.
بازیکن خارجی در راه پرسپولیس ؛ برانکو گزینه مورد نظرش را انتخاب کرد
به گزارش پهره ؛ سرخپوشان پایتخت از دیروز تعطیلات نیم فصلشان را شروع کرده اند و کل تیم تا ۱۲ دی ماه تعطیل است.بر اساس اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد برانکو سرمربی این تیم یک مهاجم کروات و یک مهاجم مجارستانی را پسندیده و احتمال جذب آنها وجود دارد.
برانکو  سرمربی پرسپولیس به همراه دستیارانش راهی کرواسی شده تا به استراحت بپردازد و بازیکنان نیز هر کدام در شهر و دیاری مشغول استفاده از تعطیلات هستند. به همین علت اخبار اطراف این باشگاه نیز کاهش پیدا می‌کند. با این حال برانکو بی خیال تیمش نیست و برای بازگشت برنامه‌های زیادی دارد. او بخشی از برنامه هایش مثل زمان تمرین و حضور در اردوی قطر را در اختیار باشگاه قرار داده و منتظر است تا اتفاقات خوبی رخ بدهد.
سرخپوشان پایتخت باوجود جذب شریفی، ترابی، رفیعی و شیری یک جای خالی در فهرست بزرگسالان دارند و این جای خالی با خروج نام انصاری و انتقال علیپور به فهرست زیر ۲۵ ساله‌ها به سه جای خالی می‌رسد.
سرمربی پرسپولیس ولی بیشتر نفراتی که می خواهد زیر بیست و سه سال هستند که شش جای خالی دارد و خروج نام انصاری از لیست به این دلیل خواهد بود که بتواند بیش از شش بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی جذب کند. برانکو گویا نفرات مازاد دیگری هم دارد که با توجه به جذب بازیکن درباره شان تصمیم گیرد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 422859
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *