جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۲۷
۰
در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر مطرح شد؛

صلابت و قاطعیت رهبری در دفاع از رای مردم باعث شد که تیر فتنه گران به سنگ بخورد

امام جمعه ایرانشهر گفت : صلابت و قاطعیت رهبری در دفاع از رای مردم باعث شد که تیر فتنه گران به سنگ بخورد و اساس مردم سالاری دینی پابرجا بماند و در ایران انتخاباتها سالم برگزار شود.
صلابت و قاطعیت رهبری در دفاع از رای مردم باعث شد که تیر فتنه گران به سنگ بخورد
به گزارش پهره ؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی و تسلیت به مناسبت درگذشت ایشان گفت: ایشان یکی از اساتید برجسته حوزه های علمیه بود که از قبل انقلاب رنج مبارزه با طاغوت را کشیدند و کمتر مردم دانستند که سه برادر ایشان توسط صدام به شهادت رسیدند و در نهایت با این سابقه انقلابی با پرونده ای پاک به دیار باقی شتافتند.

امام جمعه ایرانشهر با توجه به روز 9 دی اظهار داشت: در سال 88 مردم یکی از باشکوه ترین انتخابات را برگزار کردند و رئیس جمهور خودشان را انتخاب کردند اما عده ای فتنه ای را در کشور رخ دادند ، درحالی که حدس زده میشد عده ای در حال طرح فتنه ای در کشور هستند.

وی گفت : عید سال 88 و دوسه ماه قبل از شروع انتخابات مقام معظم رهبری هشدار دادند که انتخابات را به کام مردم تلخ نکنید ولی آنها با رمز تقلب پا به خیابانها گذاشتند، به اموال عمومی ضرر زدند ، اغتشاش کردند و آدم کشتند .

حجت الاسلام ابطحی در ادامه گفت : اول شعارشان تقلب در انتخابات بود اما بعدا اصل نظام را زیر سوال برند و کم کم در عاشورای 88 کارشان به اوج رسید و به عزاداری امام حسین(ع) اهانت کردند که این صبر انقلابی مردم را لبریز کرد تا مردم در روز نهم دی تظاهرات بی نظیری در سراسر کشور علیه فتنه گران برپا کنند و این تظاهرات بخاطر رای ملت و به حمایت از ولایت انجام شد.

امام جمعه ایرانشهر اظهار کرد: ارزش رهبری جامعه ، امامت و ولایت اینجا مشخص میشود که اگر زیر فشارهای بی امان آنها انسان ضعیفی وجود داشت و انتخابات را باطل اعلام میکرد، از آن سال به بعد هر انتخاباتی که در این کشور برگزار میشد باید باطل اعلام میشد.

ابطحی گفت : صلابت و قاطعیت رهبری در دفاع از رای مردم باعث شد که تیر فتنه گران به سنگ بخورد و اساس مردم سالاری دینی پابرجا بماند و در ایران انتخاباتها سالم برگزار شود.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به سیزدهم دی ماه و پیام امام خمینی(ره) به گورباچوف نیز گفت : امام (ره) نامه بسیار پرمحتوایی به رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی نوشت تا مکتب کمونیست را رها کنند و به ظلم و ستم خود پایان دهند اما بعدها گورباچوف گفت اگر به توصیه حضرت امام گوش کرده بودیم به این وضعیت دچار نمیشدیم.
سید شجاع الدین ابطحی گفت : مردان خدا پیشگویی نمیکنند و پیش بینی میکنند. ما منتظر پیش بینی رهبر معظم انقلاب نیز هستیم که سعودی ها در جنگ با یمن بینیشان به خاک مالیده خواهد شد و همچنین پیش بینی دیگر ایشان که سال 84 فرمودند اسرائیل 25 سال اینده را نخواهد دید.

وی همچنین با اشاره به رزمایش محمد رسول الله 12 اظهار داشت : این رزمایش چندین ویژگی داشت که اولین ویژگی آن ، تهاجم بود و دومین ویژگی استفاده از سلاح های کاملا ایرانی در این رزمایش بود.
ابطحی ادامه داد : در این رزمایش هشدارهای زیادی برای کسانی که میخواهند علیه ایران و نظام اسلامی فتنه کنند وجود داشت و هشدار جدی  به کشورهای حاشیه خلیج فارس بود که اگر بخواهید تنش بر منطقه ایجاد کنید، بیشترین هزینه را کشوری پرداخت خواهد کرد که زمینه ساز حضور  امریکایی ها در منطقه خواهد شد و هشدار دوم به کشورهای شرق مانند افغانستان بود که داعش در آنها جمع شده و اگر آسیبی متوجه مرزهای ایران باشد، سخت ترین برخورد با شما خواهد شد.
امام جمعه ایرانشهر در پایان با اشاره به همایش خورشید ولایت که در هفته گذشته برگزار شد نیز از دست اندرکاران و برگزار کنندگان این همایش تشکر و تقدیر نمود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 422883
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *