شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲
۰

حماسه 9 دی مانند خورشیدی در کارنامه مردم ایران میدرخشد/ هدف فتنه گران ضربه زدن به اصل نظام بود

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت : حماسه 9 دی یکی از تاثیر گذارترین حماسه های تاریخ پس از انقلاب اسلامی است.
حماسه 9 دی مانند خورشیدی در کارنامه مردم ایران میدرخشد/ هدف فتنه گران ضربه زدن به اصل نظام بود
مولوی رسولی زاده در گفت و گو با پهره گفت : مردم ایران بارها در مقابل دشمنان حماسه آفرینی کردند و حماسه 9 دی ماه نیز یکی از آن بیعت ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت بود.
 
امام جمعه اهل سنت سرباز اظهار داشت : حماسه نهم دی یکی از تاثیر گذارترین حماسه های تاریخ پس از انقلاب اسلامی است و همه مردم باید در راهپیمایی و تجمع این روز همانند 22 بهمن و 13 آبان شرکت کنند.
 
وی با اشاره به پیام این روز تاریخی ، خاطر نشان کرد: نهم دی مانند خورشیدی در کارنامه مردم با بصیرت و فهیم ایران میدرخشد و در مقابل لکه ننگ دیگری برای دشمنان این مرز و بوم به ثبت رسیده که باید از آن درس بگیرند.
 
مولوی رسولی زاده در ادامه گفت : کسانی که در عاشورای حسینی که متعلق به سرور و سالار شهیدان بود، اغتشاش کرده، کف و سوت زدند، تنها میخواستند چهره اسلام را تخریب کنند اما مردم با بصیرت ایران اسلامی پاسخ کوبنده و مشت محکمی بر دهان آنها زدند و این فتنه گران به چنان خواری و ذلتی دچار شدند که باید در تاریخ ماندگار شده و درس عبرتی برای دیگر خودفروختگان داخلی و دشمنان خارجی گردد.
 
مدرس دینی اهل سنت شهرستان سرباز گفت : حماسه 9 دی باعث شد تا چهره دشمنان ایران و امریکای جنایتکار بیش از پیش نمایان شود، زیرا آنها با اعتراض به آرای مردم و حضور میلیونی ملت ایران در انتخابات سال 88 قصد داشتند به اصل نظام ضربه بزنند ولی مردم با ولایتمداری خود ثابت کردند که هیچگاه فریب دشمنان را نمیخورند.
 
مولوی عنایت الله رسولی زاده در پایان با دعوت از عموم ملت ایران برای حضور در راهپیمایی 9دی، خاطر نشان کرد: از آحاد مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی میخواهم حماسه نهم دی را هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار کنند تا عده ای که میخواهند این روز به فراموشی سپرده شود متوجه این حقیقت آشکار شوند که با هیچ چیز نمیتوانند این روز را از تاریخ پرافتخار مردم ایران و از کارنامه ننگین خود و دشمنان پاک کنند.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 422887
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *