ارتقاء دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به دانشگاه

9 دی 1397 ساعت 20:56

دکتر امینی فرد گفت: صبح امروز با تصویب ارتقای دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به دانشگاه علوم پزشکی در شورای گسترش وزارت بهداشت و درمان موافقت گردید.


به گزارش پهره ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: صبح امروز با تصویب ارتقای دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به دانشگاه علوم پزشکی در شورای گسترش وزارت بهداشت و درمان، آخرین وعده وزیر بهداشت و درمان به مردم نجیب و نازنین بلوچستان محقق گردید.
دکتر محمد مهران امینی فرد ادامه داد: خوشبختانه پس از رایزنی و پیگیری مستمر نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر و مساعدت و نگاه ویژه دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت و درمان با ارتقا دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به دانشگاه علوم پزشکی و همچنین پردیس بین الملل درچابهار موافقت گردید.
وی افزود:به امید خدا از سال آینده تحصیلی پذیرش دانشجوی پزشکی در کنکور سراسری صورت خواهد پذیرفت و علاوه بر آن مجوز آموزش تربیت بهداشت کاردهان ودندان برای کل استان سیستان وبلوچستان نیز اخذ گردید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پایان از مساعدت و نگاه ویژه وزیر محترم بهداشت و درمان به منطقه بلوچستان و همچنین پیگیریهای مستمر نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر و همراهی قابل تقدیر مردم،معتمدین و روحانیون معزز در این خصوص تقدیر و تشکر نمود و این موفقیت ارزشمند و تاریخی را به تمام مردم حوزه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تبریک عرض نمود و آن را هدیه ای ارزشمند ازطرف وزیر محترم بهداشت و درمان عنوان کرد. انتهای پیام/


کد مطلب: 422896

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422896/ارتقاء-دانشکده-علوم-پزشکی-ایرانشهر-دانشگاه

پهره
  https://www.pahreh.ir