دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۰۶
۰

400 نفر از خدمات اورژانس اجتماعی ایرانشهر بهره مند شدند

رئیس اداره بهزیستی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 400 نفر از ابتدای امسال تا کنون از خدمات رایگان اورژانس اجتماعی این شهرستان بهره مند شدند.
400 نفر از خدمات اورژانس اجتماعی ایرانشهر بهره مند شدند
ابراهیم نرماشیری در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار داشت: اورژانس اجتماعی با هدف ارائه خدمات تخصصی و فوری لازم به افراد در معرض آسیبهای اجتماعی و جلوگیری از انحراف مجدد آنان فعالیت می کند.
وی افزود: زوج های متقاضی طلاق، زنان و دختران در معرض آسیب های اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی دارند، همسران و کودکان آزار دیده و دختران و پسران فراری از منزل گروه هدف اورژانس اجتماعی (123) را تشکیل می دهند.
رئیس اداره بهزیستی ایرانشهر با اشاره به مشاوره جلوگیری از طلاق گفت: در این مدت تعدادی زوج جوان از مراجع قضایی به این مرکز معرفی شدند که پس از انجام مشاوره های مورد نیاز حدود 45 زوج به زندگی مشترکشان ادامه دادند.
وی با اشاره به رایگان بودن تمام خدمات مشاوره ای اداره بهزیستی خاطر نشان کرد: اگر مشاوره در مراحل اولیه و یا پیش از درخواست زوجین برای طلاق صورت گیرد تاثیر بهتری در کاهش آمار طلاق خواهد داشت.
نرماشیری اولویت بهزیستی را کمک به پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه همه روزه با شکل های جدیدی از آسیب ها در جامعه رو به رو هستیم نیاز است تا سطح دانش و آگاهی مردم نسبت به این مساله ارتقا داده شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 422925
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *