دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۲۶
۰

فعالیت 28 هیات ورزشی و 17 هزار ورزشکار در ایرانشهر

رئیس اداره ورزش و جوانان ایرانشهر گفت: هم اکنون 28 هیات ورزشی با حدود 17 هزار ورزشکار در این شهرستان فعال هستند.
فعالیت 28 هیات ورزشی و 17 هزار ورزشکار در ایرانشهر
عبدالغفور سنگری در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار داشت: شهرستان ایرانشهر با داشتن افزون بر پنج هزار ورزشکار سازمان یافته یکی از قطب های مهم تربیت ورزشکار در سیستان و بلوچستان است و هم اکنون 28 هیات ورزشی با حدود 17 هزار ورزشکار در این شهرستان فعال هستند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ایرانشهر گفت : سامان دهی ورزشکاران و توسعه فضاهای ورزشی از رویکردهای مهم اداره ورزش و جوانان ایرانشهر است.
وی با اشاره به فضاهای ورزشی در شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: به ازای هر نفر 55 سانتی متر در بخش سرپوشیده و روباز، فضای ورزشی در این شهرستان داریم که با توجه به علاقه مندی جوانان و استعدادهای ورزشی در این شهرستان امیدواریم با همکاری مسئولان، سرانه فضای ورزشی این منطقه افزایش یابد.
سنگری با اشاره به امکانات ورزشی شهرستان نیز گفت : امکانات ورزشی باید به سهولت در اختیار جوانان قرار گیرد تا همه آنان بتوانند از امکانات موجود نهایت استفاده را ببرند.
وی افزود: روسای هیات های ورزشی باید با یک برنامه ریزی مدون شرایط رشد و توسعه رشته های ورزشی را در ایرانشهر فراهم کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ایرانشهر با اشاره به رشته های ورزشی موجود در شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ورزشکاران ایرانشهر در رشته های رزمی، کشتی، دوومیدانی، کریکت و بسکتبال در سیستان و بلوچستان و کشور جایگاه خوبی دارند.
سنگری در پایان با توجه به اینکه ایرانشهر به عنوان یکی از جوانترین شهرهای کشور دارای جوانان با استعداد در رشته های مختلف ورزشی است، گفت: توجه به ورزش قهرمانی و باشگاهی از مهمترین وظایف هیات های ورزشی است و مسئولان هیات های ورزشی باید نگاهی ویژه به این امر داشته باشند.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 422926
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *